سراد آزمون در تاریخ یکم ژانویه ۱۹۹۵ در شهر گنبد کاووس ایران متولد شد. در ۱۵ سالگی به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد و در لیگ برتر، سطح اول فوتبال ایران بازی کرد. این مهاجم در دسامبر ۲۰۱۲ به «روبین کازان» نقل مکان کرد، جایی که او نیم‌فصل بازی کرد؛ در فوریه ۲۰۱۵، انتقال آزمون به روستوف نهایی شد؛ او در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در مسابقات ملی شرکت کرد، اما فصل گذشته، با بازگشت قربان بردی‌اف به روبین کازان، به این تیم بازگشت. علاوه بر این، آزمون در تیم ملی ایران نیز ۴۶ بازی انجام داده و ۲۸ گل به ثمر رسانده است. باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ ضمن خوشامدگویی به سردار آزمون، برای او آرزوی موفقیت کرد. مبلغ انتقال ۱۲ میلیون یورویی سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه او را به سومین بازیکن ارزشمند تاریخ فوتبال آسیا تبدیل کرد؛ در حال حاضر سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام انگلیس با ۵۰ میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن آسیا است و بعد از او علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه برایتون انگلیس نیز با ۱۸ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد."/> سراد آزمون در تاریخ یکم ژانویه ۱۹۹۵ در شهر گنبد کاووس ایران متولد شد. در ۱۵ سالگی به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد و در لیگ برتر، سطح اول فوتبال ایران بازی کرد. این مهاجم در دسامبر ۲۰۱۲ به «روبین کازان» نقل مکان کرد، جایی که او نیم‌فصل بازی کرد؛ در فوریه ۲۰۱۵، انتقال آزمون به روستوف نهایی شد؛ او در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در مسابقات ملی شرکت کرد، اما فصل گذشته، با بازگشت قربان بردی‌اف به روبین کازان، به این تیم بازگشت. علاوه بر این، آزمون در تیم ملی ایران نیز ۴۶ بازی انجام داده و ۲۸ گل به ثمر رسانده است. باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ ضمن خوشامدگویی به سردار آزمون، برای او آرزوی موفقیت کرد. مبلغ انتقال ۱۲ میلیون یورویی سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه او را به سومین بازیکن ارزشمند تاریخ فوتبال آسیا تبدیل کرد؛ در حال حاضر سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام انگلیس با ۵۰ میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن آسیا است و بعد از او علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه برایتون انگلیس نیز با ۱۸ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد.">
ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
بهترین تصاویر ماشین های مدل 2020
ستاره تیم ملی ایران با قرارداد 12 میلیون یورویی به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست
ستاره تیم ملی ایران با قرارداد 12 میلیون یورویی به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست
Full Gallery
right arrow
left arrow
like 0
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)

ستاره تیم ملی ایران با قرارداد 12 میلیون یورویی به زنیت سن‌پترزبورگ پیوست

بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران قراردادی سه و نیم ساله با باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ امضاء کرد.

سردار که فصل گذشته ۲۶ بازی در روبین کازان انجام داده و ۶ گل به ثمر رسانده بود و امسال هم در ۱۴ مسابقه ۴ گل زده و ۴ پاس گل داده بود، با قراردادی به مدت سه فصل و نیم و ۱۲ میلیون یورویی راهی زنیت سن‌پترزبورگ، تیم صدرنشین لیگ برتر روسیه شد.

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با تایید انتقال سردار آزمون به این تیم در مطلبی نوشته است:

سراد آزمون در تاریخ یکم ژانویه ۱۹۹۵ در شهر گنبد کاووس ایران متولد شد. در ۱۵ سالگی به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد و در لیگ برتر، سطح اول فوتبال ایران بازی کرد.
این مهاجم در دسامبر ۲۰۱۲ به «روبین کازان» نقل مکان کرد، جایی که او نیم‌فصل بازی کرد؛ در فوریه ۲۰۱۵، انتقال آزمون به روستوف نهایی شد؛ او در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ در مسابقات ملی شرکت کرد، اما فصل گذشته، با بازگشت قربان بردی‌اف به روبین کازان، به این تیم بازگشت.

علاوه بر این، آزمون در تیم ملی ایران نیز ۴۶ بازی انجام داده و ۲۸ گل به ثمر رسانده است.

باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ ضمن خوشامدگویی به سردار آزمون، برای او آرزوی موفقیت کرد.


مبلغ انتقال ۱۲ میلیون یورویی سردار آزمون به زنیت سن‌پترزبورگ روسیه او را به سومین بازیکن ارزشمند تاریخ فوتبال آسیا تبدیل کرد؛ در حال حاضر سون هیونگ مین، مهاجم کره‌ای تاتنهام انگلیس با ۵۰ میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن آسیا است و بعد از او علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه برایتون انگلیس نیز با ۱۸ میلیون یورو در رده دوم قرار دارد.
تاریخ ارسال : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
دانلود این عکس خبرهای بیشتر ... ارسال به تلگرام توییتر لینکدین پینترست Download Free
جدیدترین آلبوم ها
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت
یک نظر ارسال کنید ...
نام :
نظر :
لطفا گزینه تایید را کلیک نمایید :
ارسال
پیش بینی قیمت شیبا اینو در بازار ارز (ارزش خرید دارد؟)
بهترین وام سال جدید (معرفی وام‌های مختلف بانک‌ها)
میم کوین‌ها و سود میلیون دلاری در چند هفته!
قیمت جدید آپارتمان در چیتگر (لیست قیمت بهار امسال)
پرفروش ترین جاروبرقی ایران در سال 1403 (جدیدترین لیست)
آخرین قیمت طلا و سکه (کاهش قیمت سکه همچنان ادامه دارد)
قیمت محصولات هایما (سقوط قیمت هایما ۸S مدل 1403)
پیش‌ بینی قیمت سکه (قیمت سکه و طلا کاهش یافت!)
بازگشت به سایر خبرهای کوتاه
بچه یوز پلنگ ایرانی
ویلموتس روزانه 390 میلیون تومان هزینه دارد؟
پنهان کردن اسناد دوپینگ ورزشکاران روس خبرساز شد
جام جهانی کشتی فرنگی به تعویق افتاد
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شد؟
سقوط ملی فوتبال ایران در رده‌بندی فیفا / ایران رتبه نخست آسیا را از دست داد