ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تاجر مرگ، کشته شد

تاجر مرگ، کشته شدپلیس کشمیر هند می گوید نورمحمد طنطاری، یک پیکارجوی معروف جدایی طلب را در جریان تبادل آتش در خارج از شهر سریناگار کشته است. آقای طنطاری، که به خاطر عملیات خود در کشمیر تحت کنترل هند به "تاجر مرگ" شهرت داشت، از رهبران گروه مسلح موسوم به "جیش محمد" بود که در خاک پاکستان مستقر است.

در واکنش به اعلام خبر کشته شدن آقای طنطاری، صدها نفر از مردم محلی به خیابان ها ریختند و علیه هند شعار دادند. همچنین، بسیاری از مردم با شرکت در مراسم تشییع جنازه این رهبر جدایی طلب، نسبت به وی ادای احترام کردند.

پلیس کشمیر هند گفته که در پی اطلاعات دریافتی از یک خبرچین، منزل محل اختفای نورمحمد طنطاری و دو نفر دیگر از همراهانش را کشف کرده و مورد حمله قرار داده است.

قد آقای طنطاری بیش از ۱ متر و ۲۷ سانتیمتر نبود. گفته می شود در ابتدا، دلیل اصلی به کار گرفته شدنش از سوی جدایی طلبان کشمیر این بود که به خاطر جثه کوچکش کسی به او شک نمی کرد.

نورمحمد طنطاری، بعدها به یکی از خطرناک ترین پیکارجویان کشمیر هند تبدیل شد و نیروهای تحت امر او، بسیاری از ماموران دولتی هند را به قتل رساندند.

قد کوتاه این فرمانده پیکارجویان، بعدها شناسایی او را برای نیروهای امنیتی هند آسان تر کرد و به همین علت، در خفا به سر می برد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.