ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کلک عجیب سرمربی کره جنوبی برای مقابله با حریفان در جام جهانی روسیه 2018

کلک عجیب سرمربی کره جنوبی برای مقابله با حریفان در جام جهانی روسیه 2018سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی می‌گوید در بازی‌های دوستانه قبل از جام جهانی از بازیکنانش خواسته پیراهن‌هایی با شماره‌های متفاوت از شماره اصلی‌شان را بپوشند تا حریفانی که به گفته او نمی‌توانند چهره بازیکنان کره جنوبی را از هم تشخیص دهند، گیج شوند.

به گفته شین تائه یونگ در بازی‌های اخیر مقابل بولیوی و سنگال، تنها سون هئونگ مین، مهاجم تاتنهام و کی سونگ یئونگ، کاپیتان تیم، شماره‌های اصلی خود را پوشیده‌اند.

به گزارش Newshub و BBC، هم‌زمان مربی سوئد بعد از آن که گزارش شد یکی از دستیارانش در جلسه تمرین کره جنوبی پشت درهای بسته سر و گوش آب می‌داده، از این واقعه ابراز تاسف کرد..

این دو تیم امروز دوشنبه ساعت ۱۲ به وقت گرینویچ (چهار و نیم بعد از ظهر تهران) در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

شین تائه یونگ، مربی کره جنوبی درباره تعوض شماره‌ها گفت "ما آنها را جابجا کردیم چون نمی‌خواستیم تیم‌های حریف همه چیز را ببینند. سعی کردیم گیجشان کنیم."

"آنها ممکن است چند تا از بازیکنان ما را بشناسند اما برای غربی‌ها خیلی سخت است که بین آسیایی‌ها تفاوت قائل شوند و ما هم به همین دلیل این کار را کردیم... همه مربی‌ها این حس را دارند که تیم‌های حریف علیه آنها جاسوسی می‌کنند."

یان اندرسون، مربی سوئد در نشست خبری قبل از بازی با کره جنوبی به اتهامات مربوط به ورود بدون اجازه یکی از دستیارانش به اردوی آمادگی کره در اتریش واکنش نشان داد.

آقای اندرسون گفت: "او چیزهایی درباره یک جلسه تمرین شنیده بود، ولی خبر نداشت که این جلسه قرار است پشت درهای بسته باشد، او فقط از دور تمرین را تماشا کرد."

"خیلی مهم است که به همه رقبا تحت هر شرایطی احترام بگذاریم. اگر کسی برداشت دیگری از این ماجرا داشته متاسفیم... در این ماجرا از کاه کوه ساخته‌اند."

بازی امروز سوئد و کره جنوبی برای صعود هر دو تیم حیاتی است چون در بازی‌های بعدی با تیم‌های قدرتمندی مثل آلمان و مکزیک روبرو می‌شوند.

در اولین بازی این گروه مکزیک توانست با یک گل، تیم آلمان، قهرمان دوره قبل جام جهانی را شکست دهد و بزرگ‌ترین شگفتی روزهای اول جام جهانی روسیه را رقم بزند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.