ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آورد

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آوردملی‌پوشان آلمان نهمین دیدار خود در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را نیز با موفقیت پشت سر گذاشتند و بلیط حضور در دور نهایی این مسابقات را کسب کردند. تیم آلمان به عنوان مدافع قهرمانی راهی روسیه می‌شود.

تیم ملی فوتبال آلمان شامگاه پنجشنبه (۵ اکتبر/ ۱۳ مهر) در نهمین پیکار خود در چارچوب رقابت‌های دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه مهمان ایرلند شمالی بود؛ تیمی که در کنار آلمان یکی از تیم‌های پرقدرت در گروه C محسوب می‌شود.مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آورد
ملی‌پوشان آلمان این دیدار را پرجنب‌وجوش آغاز کردند و در همان لحظات نخستین بازی دروازه ایرلند شمالی را گشودند.

سباستیان رودی، هافبک جوان تیم ملی فوتبال آلمان در دقیقه دوم بازی با شوتی تماشایی از راه دور توپ را درون دروازه میزبان جای داد و تیمش را یک بر صفر جلو انداخت.
مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آورد
بازیکنان ایرلند شمالی بی‌درنگ کوشیدند که پاسخ این گل را بدهند، اما خونسردی و انسجام تیم آلمان سبب شد که تلاش‌های میزبان بی‌نتیجه بماند.

ساندرو واگنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان در دقیقه ۲۱ بازی با حرکتی انفردای دروازه ایرلند شمالی را برای بار دوم باز کرد. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

ملی‌پوشان آلمان درنیمه دوم این دیدار نیز کنترل میدان را در دست داشتند و در دقیقه ۸۵ بازی توانستند توسط کیمیش به سومین گل خود دست یابند. لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی مگنیس موفق شد، تک‌گل ایرلند شمالی را در این دیدار به ثمر رساند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی ۳ بر یک آلمان خاتمه یافت.

تیم ملی فوتبال آلمان با ۹ پیروزی در ۹ بازی و کسب ۲۷ امتیاز بلیط حضور در دور نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را گرفته و به عنوان مدافع قهرمانی قدم به این رقابت‌ها می‌گذارد. ایرلند شمالی با ۱۹ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه C قرار دارد و هنوز هم از شانس راهیابی به دور نهایی برخوردار است.
مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آوردمدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آوردمدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آوردمدافع عنوان قهرمانی جام جهانی، بلیط روسیه 2018 را بدست آورد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.