ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ژاپنی ها در آستانه جام جهانی، در توییتر رکورد زدند

ژاپنی ها در آستانه جام جهانی، در توییتر رکورد زدندسال‌ها پیش سرگرمی‌های افراد جنس دیگری داشت. یکی کفترباز بود، یکی ماشین‌باز بود و دیگری هم هفت‌سنگ‌باز. با ورود تکنولوژی روزافزون به زندگی بشر، سرگرمی‌های افراد نیز دچار تغییر شده است. حالا برخی پلی‌استیشن‌باز شده‌اند و برخی اینستاگرام‌باز و برخی هم توئیترباز.

ژاپنی‌ها بیشتری کسانی هستند که درباره جام‌جهانی توئیت می‌کنند. بررسی تعداد و محتوای نیمسال گذشته توئیتر، ژاپنی‌ها را در رده اول توئیتربازترین‌ها قرار می‌دهد. تیم ملی‌ ژاپن به همراه تیم‌های لهستان، سنگال و کلمبیا در گروه H جام جهانی قرار دارند.

همزمان با حضور عربستان در جام جهانی 2018 روسیه، کاربران اینترنتی سعودی نیز در رده دوم توئیتربازترین جام جهانی ایستاده‌اند. این کاربران با انتشار میلیون‌ها پست، به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورشان پرداخته و در این زمینه به بحث و گفتگو پرداخته‌اند.

تیم ملی فوتبال سعودی روز 14 ژوئیه آینده در بازی افتتاحیه جام جهانی روسیه رودروی تیم میزبان قرار خواهد گرفت. سعودی‌ها در گروه H علاوه بر روسیه، باید با مصر و اروگوئه روبرو شوند.

پس از ژاپنی‌ها و سعودی‌ها، توئیتربازهای برزیلی در رده سوم قرار گرفته‌اند. قهرمان چندین دوره جام جهانی، در گروه E قرار دارد و با تیم‌های سوئیس، کاستاریکا وصربستان همگروه است.

براساس مطالعات انجام شده از سوی توئیتر، 97 درصد کاربران سعودی گفته‌اند که بازی‌های جام جهانی را دنبال می‌کنند. 43 درصد سعودی‌ها گفته‌اند همه بازی‌ها را خواهند دید و 92 درصد آنها گفته‌اند که در طول برگزاری جام جهانی از توئیتر به شکل روزمره استفاده خواهند کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.