ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیم دوم آلمان، با برد قهرمان آمریکای جنوبی قهرمان جام کنفدراسیون ها شد

تیم دوم آلمان، با برد قهرمان آمریکای جنوبی قهرمان جام کنفدراسیون ها شدتیم ملی دوم آلمان یا بهتر است بگوییم تیم آینده آلمان در یک بازی برابر در مقابل شیلی قهرمان آمریکای جنوبی، و بر اثر اشتباه مدافع شیلی با برد 1 بر صفر قهرمان جام کنفدراسیون ها در روسیه شد. تیم ملی پرتغال نیز در یک بازی رویایی در حالی که رونالدو را در ترکیب خود نداشت و در حالی که تا دقیقه نود یک بر صفر بازنده میدان بود با برد در مقابل مکزیک تیم سوم این جام شد.

در دیدار نهایی جام کنفدراسیون ها تیم های ملی آلمان و شیلی در سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند.تیم دوم آلمان، با برد قهرمان آمریکای جنوبی قهرمان جام کنفدراسیون ها شد
تیم های ملی آلمان و شیلی برای مشخص کردن قهرمان رقابت های جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷ به مصاف هم رفتند و در پایان تیم ملی آلمان با تک گل لارس اشیندل حریفش را شکست داد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

نیمه اول بازی با برتری محسوس تیم شیلی آغاز شد و پرس شدید بازیکنان این تیم کار را برای بازیکنان آلمان سخت کرده بود و توپ لو دادن های ژرمن ها چندین بار باعث ایجاد خطر روی دروازه تر اشتگن شد. دقیقه ۲۰ تیم آلمان روی اشتباه مدافع شیلی به گل دست یافت و بعد از این گل ورق بازی برگشت. در ادامه نیمه اول بازی برابر دنبال شد اما بازیکنان تیم آلمان در خلق موقعیت های گلزنی موفق تر عمل کردند و ضربات دراکسلر و گورتسکا می رفت تا اختلاف در نیمه اول را به بیش از ۱ گل برساند.

نیمه دوم شیلی توانست جریان بازی را تا حد زیادی کنترل کند اما تا دقایق پایانی بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های جدی ناکام ماندند.

شرح گل

دقیقه ۲۰ (لارس اشتیندل): تیمو ورنر مهاجم آلمان روی تعلل گونزالو خارا صاحب توپ شد و در مصاف تک به تک با براوو با پاس عرضی اشتیندل را با دروازه خالی رو به رو کرد و مهاجم باشگاه گلادباخ به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.