ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

باشگاه الاهلی عربستان، رسماً پیوستن برانکو را تایید کرد

باشگاه الاهلی عربستان، رسماً پیوستن برانکو را تایید کردحساب رسمی باشگاه فوتبال الاهلی عربستان در توییتر با انتشار پستی مدعی شده برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید این تیم است و برای دو سال با این باشگاه قرارداد امضاء کرده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس مدعی است آقای برانکو همچنان با این تیم قرارداد دارد و به لحاظ قانونی نمی‌تواند با باشگاه دیگری مذاکره کند.

موضوع جدایی آقای برانکو از باشگاه پرسپولیس طی چند هفته گذشته در صدر اخبار ورزشی ایران قرار داشته به طوری که حتی چندین تماشاگر این تیم طی چند روز گذشته به نشانه اعتراض در برابر ساختمان باشگاه پرسپولیس در تهران تجمع کرده‌اند. باشگاه الاهلی عربستان، رسماً پیوستن برانکو را تایید کرد
برانکو ایوانکویچ از چهار سال پیش که سکان مربیگری سرخپوشان پایتخت ایران را بر عهده گرفته بود سه بار این تیم را قهرمان لیگ برتر کرده بود و به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مسابقه نهایی پای گذاشته بود.

این مربی شناخته شده کرواسی امسال به همراه پرسپولیس علاوه بر سومین جام قهرمانی در لیگ، قهرمانی جام حذفی این کشور را هم کسب کرد.

با وجود این، تنها یک روز پس از بالای سر بردن جام حذفی، آقای برانکو به همراه تیم دستیارانش تهران را ترک کرد و گفته شد در مسیر برگشت به کشورش برای گفتگو با مسئولان باشگاه الاهلی توقفی داشته است.

این شایعه طی چند روز گذشته بارها از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و ایرج عرب، مدیرعامل این باشگاه حتی اعلام کرد که حق الزحمه این مربی به طور کامل تامین و پیش پرداخت قرارداد فصل آتی آقای برانکو هم فراهم شده است.

باشگاه پرسپولیس حتی مدعی شد در نامه‌ای به باشگاه الاهلی عربستان متذکر شده که این باشگاه حق مذاکره با آقای برانکو را ندارد و در صورت اثبات اخبار مربوط به قرارداد این تیم، پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد برد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.