ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هک سرورهای علی‌بابا در ایران / مدیرعامل علی بابا عذرخواهی کرد

هک سرورهای علی‌بابا در ایران / مدیرعامل علی بابا عذرخواهی کردساعات اولیه بامداد دیروز مدیرعامل علی بابا از حمله هکرها به سرورهای علی بابا و سرقت اطلاعات کاربران این شرکت خبر داد.
مسعود طباطبایی، مدیرعامل علی بابا در توییتی در این خصوص گفت: متاسفانه تعدادی از سرورهای علی‌بابا مورد حمله هکرها قرار گرفته و به برخی از اطلاعات کاربران و سورس‌کدها دسترسی پیدا کردند. تیم امنیت علی‌بابا اقدامات لازم را انجام داده و با توجه به سرنخ‌های موجود، این موضوع از طریق نهادهای ذیربط در حال پیگیری است.

مسئولیت این رخداد را می‌پذیریم و از کسانی که به نحوی آسیب دیدن، عذرخواهی کنم. حفاظت از اطلاعات همواره اولویت ما بوده و هست. این اطمینان را به شما می‌دم که اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار این اتفاق صورت گرفته و با قدرت بیشتر در جهت حفاظت از حریم خصوصی کاربران پیش خواهیم رفت.

هنوز از وسعت و جزییات اطلاعات لو رفته کاربران در این پلتفرم چیزی اعلام نشده اما طبق اعلام علی بابا، قرار است در اطلاعیه‌های بعدی اخبار تکمیلی بیشتری در خصوص هک عل بابا و لو رفتن اطلاعات کاربران منتشر شود.

هفته پیش هم طی حمله گسترده هکرها، بزرگترین حمله اینترنتی به زیرساخت‌های کشور را انجام گرفت و باعث ایجاد اختلال چند روزه در اینترنت ایران شد. شهریور امسال نیز برخی وب‌سایت‌های عرضه‌کننده‌ی ارز دیجیتال از جمله ارزجو، اول پرداخت و excoino با حملات بی‌سابقه‌ی سایبری و تهدید اخاذی مواجه شدند تا به‌ازای دریافت وجه، حملات منع سرویس توزیع‌شده (DDoS) به این وب‌سایت‌ها متوقف شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.