ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنگنده 155 میلیون دلاری ارتش روسیه سقوط کرد

جنگنده 155 میلیون دلاری ارتش روسیه سقوط کردیک جنگنده سوخوی ۵۷ روسیه در منطقه خاباروفسک در شرق دور سقوط کرده است. سوخوی ۵۷ جنگنده چند منظوره نسل پنجم روسیه است. مقامات منطقه خاباروفسک گفته‌اند این جنگنده در جریان پرواز آزمایشی در جنگل‌های تایگا سقوط کرد و خلبان آن توانسته از جنگنده بیرون بپرد و آسیبی ندیده است.

دفتر رسانه‌ای "شرکت هواپیماسازی متحد"، سقوط این جنگنده رادارگریز را تأیید کرده است. این مرکز به خبرگزاری ریانوستی روسیه گفته برای مشخص شدن دلایل سقوط این هواپیما کمیسیون ویژه تشکیل شده است. این نخستین سقوط گزارش‌شده این نوع جنگنده است.جنگنده 155 میلیون دلاری ارتش روسیه سقوط کرد
بنا به گزارش‌های رسمی این هواپیما هنوز به ارتش تحویل نشده بود و متعلق به شرکت هواپیماسازی است. اما برخی گزارش‌ها هم حاکی است این هواپیما دیگر آزمایشی نبوده اما قرار بوده قبل از تحویل به ارتش برای آخرین بار آزمایش شود.

برنامه ساخت این هواپیما اوایل دهه ۲۰۰۰ اعلام شد و قرار بود نخستین پرواز آن سال ۲۰۰۶ انجام شود که بارها به تعویق افتاد و سرانجام در ژانویه سال ۲۰۱۰ انجام شد.

در دسامبر سال ۲۰۱۷ ، سوخوی ۵۷ با موتورهای جدید پرواز کرد و در پایان ژانویه ۲۰۱۸ گزارش شد که این جنگنده پرواز با سلاح را آغاز کرده است.

در مارس ۲۰۱۸ ، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفت که سوخوی ۵۷ برنامه آزمایش را در سوریه پشت سر گذاشته و از جمله شلیک موشک کروز را آزمایش کرده است.

وزارت دفاع روسیه تابستان امسال ٧٦ جنگنده سوخوی ۵۷ را از "شرکت هواپیماسازی متحد" خریداری کرد. این قرارداد با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نمایشگاه "ارتش - ۲۰۱۹" امضا شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.