ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سفارش ولادیمیر پوتین برای خرید جنگنده های سوخو 57، خبرساز شد

سفارش ولادیمیر پوتین برای خرید جنگنده های سوخو 57، خبرساز شدولادمیر پوتین برای افزایش توان نیروی هوایی روسیه تعداد ناوگان جنگنده‌های نسل پنجمی سوخو ۵۷ را افزایش خواهد داد. او گفته است که نیروی هوایی روسیه به سه هنگ کاملا مجهز از این هواپیماها تا سال ۲۰۲۸ نیاز دارد.

پوتین خواستار خرید ۷۶ فروند سوخو ۵۷ شده است. این در حالی است که تا پیش از این روسیه سفارش ۱۶ فروند از این هواپیما را به شرکت سوخو داده بود.

گفته می‌شود در حال حاضر اف ۲۲ آمریکا «پیشرفته‌ترین» جنگنده است و جنگنده‌های دیگر به‌سختی توان مبارزه با این هواپیما را دارند. اما مدتی است روسیه با جنگنده سوخو ۵۷ و چینی‌ها با جنگنده جی ۲۰ سعی دارند خود را به اف ۲۲ نزدیک کنند.

موتور سوخو ۵۷ قوی‌ترین موتور ساخته شده روس‌ها برای هواپیماهای نظامی و از نوع آل ۴۱ است.

برد مفید رادار سوخو-۵۷ می‌تواند اهدافی با ابعاد یک متر را تا شعاع ۴۰۰ کیلومتری شناسایی کند. گفته می‌شود روس‌ها در این هواپیما سعی کرده‌اند از هوش مصنوعی هم استفاده کنند.

این هواپیما در بسیاری از زمینه‌ها بنا بر طرح سوخو ۳۵ که هم اکنون پیشرفته‌ترین هواپیمای ارتش روسیه و از نظر آیرو دینامیکی و قابلیت‌های مانور‌های پروازی، از پیشرفته‌ترین هواپیمای جهان است، ساخته شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.