ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از جنگنده پنهانکار اروپایی برای مقابله با سوخو 57 روسیه!

رونمایی از جنگنده پنهانکار اروپایی برای مقابله با سوخو 57 روسیه!در نمایشگاه هوایی پاریس جنگنده جدید اروپا که نسل پنجم و پنهانکار است معرفی شد. این هواپیما به دلیل خطری که غرب از تولید جنگنده روسی سوخو ۵۷ احساس می‌کند در خط تولید قرار گرفته و قرار است در سال ۲۰۲۶ پرواز کند.

جنگنده‌های ساخت کشورهای اروپایی مانند رافائل نسل ۴.۵ هستند و در برابر محصول جدید روس‌ها (سوخو ۵۷) بخت کمی برای پیروزی دارند.رونمایی از جنگنده پنهانکار اروپایی برای مقابله با سوخو 57 روسیه!
جنگنده جدید اروپا با همکاری ایرباس، سفران و داسو توسعه پیدا می‌کند و سه کشور آلمان، فرانسه و اسپانیا برای ساخت آن با هم مشارکت می‌کنند. این در حالی است که نبود شرکت‌های ایتالیایی و بریتانیایی در توسعه این محصول عجیب است. به‌نظر می‌رسد ایتالیا و بریتانیا بیشتر روی خرید و توسعه اف ۳۵ که در کنار اف ۲۲ پیشرفته‌ترین جنگنده جهان است سرمایه گذاری کرده‌اند.

اف ۳۵ با همکاری کشورهای زیادی که متحد آمریکا هستند مانند ترکیه توسعه یافته است. اما هم اکنون بر سر تحویل این هواپیما به ترکیه به دلیل درخواست این کشور برای دریافت پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه، بین آمریکا و ترکیه اختلافات گسترده‌ای ایجاد شده است.
منبع : / نویسنده : فرهاد بهرامی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.