ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ساعت جدید شیائومی مایمو WT2105 + معایب و مزایا

معرفی ساعت جدید شیائومی مایمو WT2105 + معایب و مزایاخرید اسمارت واچ برای کسانی که تاکنون از ساعت های مچی استفاده می کرده اند می تواند یک هیجان جالب را با خود به همراه بیاورد، ساعتی که دیگر نیازی به تعویض مکرر باتری نداشته باشید و همچنین عقربه ها و قطعات داخلی آن نیازی به اتصال مجدد نداشته باشد. ساعت هوشمند در واقع یک دستیار همراه در فعالیت های روزانه می باشد. امروز قصد داریم به معرفی ساعت جدید سال 2021 شرکت مایمو بپردازیم و تجربه استفاده و تست این محصول را با شما به اشتراک بپذاریم، لطفاً با ما همراه باشید :

مشخصات، معایب و مزایای ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105
بررسی محصول : ساعت هوشمند شیائومی مایمو مدل Maimo-WT2105 یکی از جدیدترین اسمارت واچ های سال 2021 بازار کشورمان می باشد که در اواخر تابستان امسال در کشور چین رونمایی شد. این محصول در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز کله غازی و نارنجی به بازار عرضه می شود.

رنگ های اسمارت واچ مایمو

مایمو ساخت کجاست؟

برند مایمو با سرمایه گذاری شرکت شیائومی اکوسیستم (Xiaomi ecosystem) راه اندازی شده است و تمرکز آن بروی محصولات پوشیدنی هوشمند می باشد.

ساعت مایمو WT2105 چه ویژگی هایی دارد؟

این ساعت هوشمند بسیار شیک و زیبا طراحی شده است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند توجه هر سلیقه ای را به خود جلب کند. سیستم عامل و پردازنده این محصول بسیار روان می باشد و با سرعت قابل قبولی به درخواست های کاربر پاسخ می دهد.

کیفیت ساخت خوب و تنوع زیاد واچ فیس ها

این محصول مجهز به صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.69 اینچی با لبه صاف و بدنه آلیاژ آلومینیوم می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد.

Watch Faces

این ساعت پشتیبانی نرم افزاری خوبی دارد و مکرراً آپدیت می شود. همچنین این ساعت به دلیل محبوب بودنش، دارای واچ فیس بسیار متنوع و زیبایی می باشد و همچنین می توانید تصویر مورد خود را روی ساعت قرار دهید.

این ساعت چه معایبی دارد؟

از مهمترین عیب این ساعت که در همان نگاه اول توجه ما رو جلب کرده است، ظریف بودن بند ساعت بود، که باید بسیار مراقب این بند بود! همچنین به دلیل تازه وارد بودن این اسمارت واچ، قطعات جانبی مانند بند آن کمیاب می باشد.

عیب دوم این ساعت عدم پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش نوتیفیکشن ها و تماس های دریافتی به گوشی می باشد که شما به راحتی نمی توانید متوجه اس ام اس ها و یا پیام های دیگر خود شوید و باید ساعت را روشن و به بخش نوتیفکیشن بروید تا متوجه شوید پیامی به گوشی شما آمده است.

ساعت ارزش خرید دارد؟

ابتدا باید بررسی کنید که چه نوع ساعتی می خواهید؟ اگر به دنبال کیفیت ساخت بسیار خوب و عالی هستید باید به سراغ برندهای گران قیمت اپل، سامسونگ و هواوی بروید. اگر زیبایی و قیمت برای شما مهم است و نمی خواهید پول خود را صرف ساعت های به ظاهر زیبا و ارزان بکنید و طراحی شیک به همراه کیفیت ساخت نسبتاً خوب را می پسندید، این ساعت به عنوان دستیار ورزشی شما که حتی خواب شما را نیز بررسی می کند، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید می باشد.

compare مقایسه ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 با دیگر محصولات

مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105

مناسب براي : آقایان و خانم ها
نوع کاربري : رسمی , روزمره , ورزشی
وزن : 24 گرم
فرم صفحه : مستطیل
جنس بدنه : آلیاژ آلومینیوم, بند سیلیکون, قاب پایین PC+ABS ضدآب. دارای - سنسور G - سنسور ضربان قلب PPG
جنس بند : سیلیکون
نوع قفل بند : سگکی قلاب‌دار
نوع صفحه نمايش اصلي : TFT LCD
اندازه صفحه نمايش : 1.69اينچ
سيستم عامل : Maimo Fit
توضیحات سازگاری : پشتیبانی از اپلیکیشن Maimo Fit - دسترسی به بیش از 50 واچ فیس - امکان ایجاد واچ فیس دلخواه با استفاده از تصاویر روی گوشی - روشن شدن صفحه با بالا آوردن مچ دست - قابلیت Night Mode و خاموش شدن نور صفحه جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای خواب شما - آب و هوا - تایمر - آلارم - تنظیم نور صفحه نمایش - پیدا کردن گوشی
ساير مشخصات سخت افزاري : سازگار با اندروید 6 و iOS 9 و بالاتر
حافظه داخلي : 10 مگابایت
ظرفيت باتري : 300 ميلي‌آمپرساعت
قابليت هاي ويژه : کیفیت خواب خود را بررسی کنید: نظارت بر خواب بومی به شما این امکان را می دهد که چرخه خواب خود را بفهمید ، طول خواب خود را اندازه گیری کرده و موارد دیگر را با گزارش خواب شخصی تهیه کنید. برای افزایش نتیجه کارآمد باشید: در ساعت هوشمند مایمو WT2105 تعداد 13 حالت ورزشی برای ردیابی عملکرد تمرین شما در نظر گرفته شده است. این ساعت به طور خودکار دویدن و راه رفتن در فضای باز را تشخیص می دهد تا بتوانید حرکت کنید و ساعت همراه شما باشد. مسابقه در حال اجرا: هرگز تنها ندوید. رقیب دویدن ما با هوش مصنوعی می تواند شما را در دویدن همراهی کند ، سرعت خود را تعیین کرده و رقابت کنید تا ببیند برای رسیدن به هدف ورزشی خود چقدر جلوتر یا عقبتر هستید. ضد آب 5ATM ساعت هوشمند مایمو WT2105 دارای گواهینامه 5ATM مقاومت در برابر نفوذ آب میباشد. بدین معنی که در زیر باران، حمام، اسختر و …. میتوانید از آن استفاده نمایید. نکته: برای غواصی ، شیرجه یا ورزشهای آبی سریع که فشار آب زیاد میباشد مناسب نیست. عمر باتری بیش از 10 روز در شرایط عمومی با نظارت بر سلامت ، اعلان ها ، استفاده از APP و سایر ویژگی های اساسی دوام می آورد. اگر از آن فقط برای اعلان ها ، زنگ هشدار ، استفاده از برنامه و عملکرد گام شمار استفاده کنید ، تا 21 روز عمر می کند. دستیار شخصی شما ساعت هوشمند مایمو WT2105 مواردی را که نباید نادیده گرفته شوند مانند نوشیدن آب یا پیشرفت هدف روزانه را یادآوری میکند. همچنین هنگامی که ضربان قلب شما در حین ورزش یا کار زیاد است به شما هشدار می دهد. اعلان ها برای اطلاع رسانی در هر زمان با ساعت Maimo به راحتی ایمیل، اشتراک، پیام یا سایر اعلان ها را دریافت کنید و نگران از دست دادن هیچ موردی نباشید. دستیار صوتی الکسا آمازون از Alexa برای دریافت سریع اخبار ، آب و هوا یا سایر اطلاعات با صدای خود استفاده کنید. این دستیار از زبانهای انگلیسی/فرانسوی/ایتالیایی/اسپانیایی/آلمانی پشتیبانی میکند. صفحه نمایش خودکار با بلند کردن مچ دست ، صفحه ساعت هوشمند مایمو WT2105 روشن میشود. همچنین حالت شب، صفحه را خاموش می کند تا مطمئن شود نور، خواب شما را مختل نمی کند.
اقلام همراه : شارژر
ویژگی ها : کنترل سطح اکسیژن خون
مزایا
+ طراحی شیک و زیبا + کیفیت ساخت بدنه خوب + عملکرد خوب سیستم عامل + سنسورهای کاربردی با عملکرد قابل قبول + تنوع در رنگ به همراه نمایش آب و هوا + ضد آب بودن محصول + مناسب برای دویدن و انواع ورزش با قیمت مناسب
معایب
- گارانتی نامشخص - متاسفانه در ایران بند اضافه در بسته محصول قرار ندارد - ظریف بودن بند ساعت - عدم نمایش پیام های فارسی - قابلیت مکالمه ندارد
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.2
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.2
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.1
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.