ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت ساعت جدید سامسونگ به تومان - گلکسی واچ پنج چه ویژگی هایی دارد؟

قیمت ساعت جدید سامسونگ به تومان - گلکسی واچ پنج چه ویژگی هایی دارد؟شرکت سامسونگ در ادامه رقابت شدید خود با اپل در مرداد ماه امسال، از نسل جدید ساعت هوشمند خود، با نام گلکسی واچ پنج رونمایی کرد

گلکسی واچ پنج در نسخه عادی و پرو در همین راستا توسط سامسونگ معرفی شده است. گلکسی واچ پنج در مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری دارای باتری‌های ۲۸۴ و ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی است که سامسونگ ادعا می‌کند مشکل شارژ کمی نسخه قبلی در این نسخه‌ها حل شده است.
samsung galaxy watch 5
گلکسی واچ پنج پرو با اندازه‌ ۴۵ میلی‌متری دارای باتری ۵۷۲ میلی آمپر ساعتی است. گفته شده این ساعت دو روز کاری شارژدهی دارد.این ساعت‌ها از سیستم عامل One UI Watch 4.5 که بر اساس Wear OS 3 توسعه یافته استفاده می‌کنند و می‌توانند نوار قلب، ضربان قلب و توده‌ بدنی را مورد ارزیابی قرار دهند.

مشخصات فنی کامل ساعت هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ سیستم‌عامل Wear OS 3.0 را با همکاری گوگل توسعه داد و اولین شرکتی بود که ساعت‌های هوشمند جدیدی را با سیستم‌عامل جدید به بازار عرضه کرد؛ بنابراین ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 5 و 5 پرو نیز به Wear OS 3.0 متکی هستند. هر دو ساعت از تراشه Exynos W920 پشتیبانی می‌کنند و دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت و رم 1.5 گیگابایتی هستند.

در محصولات جدید سامسونگ شاهد پردازنده مرکزی دو هسته‌ای با فرکانس 1.18 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A55 هستیم که به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G68 مشخصات سخت‌افزاری گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را تشکیل می‌دهند. در بخش ارتباطات ساعت‌ها نیز شاهد وای فای و بلوتوث نسخه 5.2، فناوری مکان‌یابی و NFC هستیم.

ویژگی برای ورزشکاران

سری گلکسی واچ 5 اکثر حسگرهای مشابه سری واچ 4 را حفظ خواهد کرد. ساعت‌ها با همان حسگر BioActive 3 عرضه شده‌اند که از ضربان قلب، ECG، آنالیز امپدانس بیوالکتریک و نظارت بر اکسیژن‌خون پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین ویژگی‌های نسل قبلی خود را به صورت کامل حفظ کرده و باتوجه به اطلاعات عنوان شده در این زمینه، شاهد حسگر بهبودیافته و ویژگی‌های ردیابی خواب پیشرفته‌تری نسبت به نسخه‌های قبل هستیم.

قیمت گلکسی واچ پنج

شرکت سامسونگ در سایت رسمی خود، 4 نسخه از این ساعت را برای فروش گذاشته است، ارزانترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5، با قیمت 115 دلار /7,705,000 تومان (قیمت تبدیل شده) عرضه می شود. همچنین Galaxy Watch5 Pro با قیمت 210 دلار /14,070,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ، Galaxy Watch5 Golf Edition با قیمت 115 دلار /7,705,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و گرانترین مدل این ساعت Galaxy Watch5 Pro Golf Edition با قیمت 260 دلار /17,420,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قابل سفارش هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.