ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اپل واچ اولترا چه ویژگی هایی دارد؟ (قیمت Apple Watch Ultra)

اپل واچ اولترا چه ویژگی هایی دارد؟ (قیمت Apple Watch Ultra)اپل در سپتامبر 2022 اپل واچ اولترا را معرفی کرد، نسخه ای پیشرفته از اپل واچ که سال هاست در حال توسعه است. اپل واچ اولترا که برای رقابت با ساعت‌های هوشمند گران‌ قیمت و با تمرکز بر تناسب اندام و ورزش عرضه شده است. این ساعت در واقع برای رقابت با محصولاتی از شرکت‌هایی مانند گارمین طراحی شده است، که مناسب علاقه‌مندان به ورزش و ورزشکارانی می باشد. این اسمارت واچ عمر باتری بیشتر و عملکرد ویژه‌ ورزشی دارد.
Apple Watch Ultra

ویژگی اپل واچ اولترا

اپل می گوید اپل واچ اولترا برای استقامت، کاوش و ماجراجویی ساخته شده است و این بزرگترین اسمارت واچ این شرکت تا به امروز با ضخامت 49 میلی متر خواهد بود و 5 میلی متر بزرگتر از اپل واچ سری هشت 45 میلی متری است که قرار است در کنار این ساعت به بازار عرضه شود.

اپل واچ اولترا دارای طراحی متحول شده و با بدنه تیتانیومی سبک وزن، صفحه کریستالی یاقوت کبود مسطح، قطر بزرگ‌تر، محفظه‌ای برای دکمه کناری و دکمه فیزیکی اضافی روی سمت چپ به نام دکمه Action است.
Apple Watch Ultra
این اسمارت واچ که به عنوان یک ساعت جان سخت معرفی شده است، قیمت بسیار زیادی دارد، بطوری که قیمت این محصول نزدیک به یک آیفون ۱۴ است!

باتری ساعت اپل

با باتری بزرگ این محصول می‌تواند تا ۳۶ ساعت با یکبار شارژ کار کند، بدنه این ساعت در برابر ضربه مقاوم توصیف شده است.

نمایشگر اپل واچ اولترا

نمایشگر این ساعت بزرگ‌تر از دیگر محصولات اپل است و دو هزار نیت روشنایی دارد و بدنه‌ آن از جنس تیتانیوم است این ساعت دارای یک اسپیکر اضافی است تا مکالمه با آن راحت‌تر باشد. اپل واچ اولترا می‌تواند شرایط خطرناک مانند تصادف را شناسایی کند و اخطار ارسال کند.

این ساعت ضد آب و مناسب برای غواصی توصیف شده و به سیستم‌عامل watchOS 9 مجهز است.

قیمت اپل واچ اولترا

پیش خرید اپل واچ اولترا از چهارشنبه 7 سپتامبر آغاز شد و قرار است در روز جمعه 23 سپتامبر بصورت رسمی عرضه شود. قیمت اپل واچ اولترا نیز 799 دلار /53,533,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.