ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین جزئیات از اپل واچ سری 8 منتشر شد

جدیدترین جزئیات از اپل واچ سری 8 منتشر شدجزئیات جدیدی از اپل واچ سری 8 که جدیدترین مدل ساعت هوشمند اپل خواهد بود، منتشر شده است. به گزارش خبرنگار بلومبرگ، اپل، تراشه این ساعت را ارتقاء نخواهد داد و محصول جدید اپل S8 نام خواهد داشت و این در صورتی است که با وجود نامی متفاوت، ویژگی‌های قدیمی موجود در سری 7 و سری 6 را حفظ خواهد کرد.

اپل واچ جدید بدون تغییرات بزرگ!

این موضوع حکایت از این دارد که که اپل واچ سری 8 با سخت‌افزار جدیدی مانند اندازه‌گیری دمای بدن، نظارت بر قند خون و سایر موارد اضافه‌شده ارتقا نمی‌یابد، اگرچه می‌توان انتظار تغییرات جزئی مانند ردیابی فعالیت‌های پیشرفته را از آن داشت.
اپل واچ سری 8

جزئیاتی از مدل های اپل واچ سری 8

ظاهراً اپل واچ سری 8 خود در سه اندازه وارد بازار خواهد شد، اما تأییدی وجود ندارد که آیا این مدل تغییری در طراحی خواهد داشت یا نه، که ممکن است شامل لبه‌های صاف مانند سری آیفون 12 و آیفون 13 باشد. به طور خلاصه، ارتقاء ساعت هوشمند آینده اپل ممکن است به اندازه کافی قانع کننده نباشد، که می‌تواند برای برخی از مشتریان ناامید کننده شود، اما از سوی دیگر نمی‌توان انتظار داشت که شرکت‌های فناوری مانند اپل به صورت مداوم در محصولات خود تغییرات اساسی ایجاد کنند.

ولی با این حال اپل واچ هنوز ظرفیت زیادی برای بهبود، ارتقاء و توسعه دارد، که ظاهرا اپل قصد ندارد برای آن بودجه‌ی اضافی در نظر بگیرد و فعلا می‌خواهد تا زمانی که تراشه کنونی جواب‌گوی نیازهای ساعت هوشمندش را تامین می‌کند از همان در سری محصولات خود استفاده کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.