ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لیست پرفروش ماشین لباسشویی های ۸ کیلویی بازار در سال جدید

لیست پرفروش ماشین لباسشویی های ۸ کیلویی بازار در سال جدیدزمانی ماشین لباسشویی های ال جی و سامسونگ را می توانستیم با زیر 2 میلیون تومان پول نقد از نمایندگی های رسمی این دو شرکت کره ای خریداری نماییم اما اکنون قیمت این ماشین لباسشویی های خارجی که ویژگی بسیار چشمگیری هم ندارند، بسیار افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال، ماشین لباسشویی ال‌جی مدل L85NT با ظرفیت دیگ هشت کیلو، الان که آرام‌آرام در اواخر فروردین ماه 1402 هستیم، به حدود ۵۶ میلیون تومان رسیده است. قبل از عید آن را حدود ۵۰ میلیون تومان می‌فروختند و فروردین پارسال قیمتش حدود ۳۰ میلیون تومان بود.

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی L85NT چیست؟

موتور دایرکت درایو، سرعت چرخش هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه، نمایشگر LED لمسی و برنامه‌های مختلف شست‌وشوی لباس در ماشین لباسشویی مدل L85NT ال‌جی آن را به یکی از گران‌ترین گزینه‌های هشت کیلویی در بازار تبدیل کرده است.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های هشت کیلویی بازار

در سال جدید فروشنده های لوازم خانگی برند‌هایی مثل کنوود، بوش، جنرال اینترنشنال، جی‌پلاس و سام را به‌عنوان پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی هشت کیلویی که برای خانواده‌های چهار یا پنج نفره مناسب هستند، به خریداران معرفی می کنند.
پرفروش ترین

ماشین لباسشویی کنوود، پرفروش ترین ماشین لباسشویی 8 کیلویی سال جدید است!

ماشین لباسشویی کنوود مدل KW - 8260 W ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی کنوود مدل KW - 8260 W ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
سطلی

پرفروش ترین ماشین لباسشویی سطلی و دوقلو بازار

ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM8000 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM8000 ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
در فروشگاه های اینترنتی کشور، ماشین لباسشویی کنوود مدل KW - 8260 W ظرفیت 8 کیلوگرم و لباسشویی جی‌پلاس L880 ، از پرفروش‌ترین مدل‌های هشت کیلویی خارجی و ایرانی بازار هستند. برند جی‌پلاس ، مدل GWM-L880W را با دو رنگ نقره‌ای و سفید به بازار فرستاده و معمولا مدل سفید را می‌شود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کمتر خرید. برای این ماشین لباسشویی ۱۴ برنامه شست‌وشوی اصلی و شش برنامه شست‌وشوی تکمیلی مثل شست‌وشوی سریع و برنامه اختصاصی برای لباس بچه تعریف شده و بالای ماشین‌لباسشویی نمایشگر دیجیتالی آن به‌چشم می‌خورد.
ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L880W ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L880W ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
لباسشویی دوو مثل محصولات اسنوا و بُست الان در ایران تولید می‌شود. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هشت کیلویی دوو، مدل LIFE830 است که در فروشگاه‌های لوازم خانگی تقریبا معادل مدل قبلی که از برند جی پلاس بررسی کردیم، فروخته می‌شود.
ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830TT ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-LIFE830TT ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
ماشین‌لباسشویی دوو LIFE830، از نظر ظاهری هم چیزی شبیه لباسشویی جی‌پلاس L880 است. مثل اغلب لباسشویی‌های اتوماتیک، برای اینکه صدای کمتری داشته باشد از موتور بدون تسمه برای ماشین‌لباسشویی دوو مدل LIFE830 استفاده شده و سرعت چرخش موتور آن به هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. فروشنده‌های لوازم خانگی موقع معرفی این محصول به امکاناتی مثل سیستم شست‌وشوی لباس‌های مشکی و برنامه مخصوص شست‌وشوی لباس کودکان اشاره می‌کنند و آن را یکی دیگر از پرفروش‌ترین گزینه‌های هشت کیلویی فعلی می‌دانند.
ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی بوش WAJ2018SGC را باید جزو گران‌ترین مدل‌های هشت کیلویی فعلی بدانیم. در فروشگاه‌های اینترنتی معروف قیمت ماشین لباسشویی بوش WAJ2018SGC به ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده، اما در سه‌راه امین‌حضور برخی از فروشنده‌ها برای این مدل ارقام بالای ۳۰ میلیون را به خریداران اعلام می‌کنند. مدلی که سال ۲۰۲۰ و با رنگ‌های سفید و نقره‌ای وارد بازار شد و خیلی از فروشنده‌های در معرفی آن به شیار‌های دایره‌ای کنار بدنه دستگاه اشاره می‌کنند که شرکت بوش آن را برای کمترشدن میزان صدای موتور طراحی کرده است. سرعت چرخش موتور ماشین‌لباسشویی بوش WAJ2018SGC به هزار د... ادامه
مزایا :
  • کیفیت ساخت بالا
  • کم صدا
  • محصول پرفروش
نظر مردم
ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL

لباسشویی ایکس‌ویژن مدل TF84 یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها برای خرید ماشین‌لباسشویی هشت کیلویی است. نمودار مصرف انرژی +++A و سرعت هزار و ۴۰۰ دور در دقیقه جزو مهمترین قابلیت‌های این محصول اقتصادی است که آن را با رنگ سفید و نقره‌ای در فروشگاه‌های لوازمن خانگی پیدا می‌کنیم. مثل اغلب ماشین‌لبتسشویی‌های هشت کیلویی، ارتفاع ماشین‌لباسشویی ایکس‌ویژن مدل TF84 به حدود ۸۵ سانتی‌متر می‌رسد و به ۱۵ برنامه مختلف شست‌وشو مجهز شده است.... ادامه
مزایا :
  • ارزان قیمت
  • سرعت چرخش موتور دور در دقیقه
  • طراحی زیبا و مدرن
  • رتبه انرژی A+++
  • دارای 15 برنامه متنوع
نظر مردم

ماشین لباسشویی نوظهور و پرفروش

ماشین لباسشویی جنرال اینترنشنال مدل ESWMU814M ظرفیت 8 کیلوگرم، یکی از محصولات جدید بازار لوازم خانگی کشور است که با قیمت نه چندان ارزان قیمت در فروشگاه های اینترنتی عرضه می شود. این محصول که با رنگ زیبای تیتانیومی عرضه می شود، دور موتور آن 1400 دور در دقیقه است و سومین ماشین لباسشویی پرفروش ایران در اوایل سال 1402 می باشد.
ماشین لباسشویی جنرال اینترنشنال مدل ESWMU814M ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی جنرال اینترنشنال مدل ESWMU814M ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
گرانترین

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان مدل WM-L85NT ظرفیت 8 کیلوگرم، گران قیمت ترین ماشین لباسشویی ایران در سال جدید است.

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان مدل WM-L85NT ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان مدل WM-L85NT ظرفیت 8 کیلوگرم

نظر مردم
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.