ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جایزه 13 میلیارد تومانی آمریکا برای پسر بن لادن

جایزه 13 میلیارد تومانی آمریکا برای پسر بن لادندولت آمریکا بابت اطلاعاتی که منجر به دستگیری پسر اسامه بن لادن شود تا یک میلیون دلار /67,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) جایزه می‌دهد.

دولت ایالات متحده بابت دریافت هرگونه اطلاعاتی که به شناسایی محل اختفا و دستگیری حمزه بن لادن - از رهبران القاعده و فرزند اسامه بن لادن رهبر کشته شده این سازمان تروریستی - منجر شود، تا یک میلیون دلار جایزه پرداخت خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، در ازای دریافت هر اطلاعاتی که به شناسایی محل اقامت حمزه بن لادن، که واشنگتن اعتقاد دارد در حال تبدیل شدن به رهبر این گروه تروریستی است، جایزه هنگفتی اعطا می‌کند.

نام حمزه بن لادن در ژانویه ۲۰۱۷ (زمستان ۱۳۹۵) در فهرست ویژه تروریسم جهانی دولت ایلات متحده قرار گرفت. وی از سال ۲۰۱۵ پیام‌های صوتی و تصویری منتشر کرده که در آنها خواستار حمله به ایالات متحده و متحدان آن شده است.

پدر او، از بنیانگذاران سازمان القاعده و مسئول اصلی حملات مرگبار تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به ایالات متحده، به دنبال عملیات ویژه ارتش آمریکا در بهار ۲۰۱۱، در مخفی‌گاه خود در یک منطقه دور افتاده در پاکستان کشته شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.