ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودکشی بیش از 400 سرباز استرالیایی پس از جنایت جنگی در افغانستان!

خودکشی بیش از 400 سرباز استرالیایی پس از جنایت جنگی در افغانستان!بنا به گزارش‌ها، یک کماندوی ارتش استرالیا که سه سال پیش اعتراف کرده بود در جنایت جنگی ادعاشده در افغانستان سهم داشته است به زندگی خود پایان داد.

شبکه ای‌بی‌سی استرالیا گفته است کوین فراست یکی از صدها پرسنل در حال خدمت و پیشین نیروی دفاعی است که در دو دهه گذشته به زندگی‌اش پایان داده‌اند.

به گزارش ای‌بی‌سی این سرباز ۴۵ ساله هفته گذشته در نزدیک خانه‌اش در شهر باسلتون استرالیا ناپدید شد. در آخر هفته خانواده او تایید کرد که جسد این سرباز پیدا شده است و او "به صورت غم‌انگیزی در گذشته است".

حدود ۵۰۰ سرباز استرالیایی بعد از سقوط گروه طالبان در سال ۲۰۰۱ در ولایت ارزگان مستقر شدند و از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۳ در آنجا باقی ماندند.

در این مدت چهل سرباز استرالیا در افغانستان کشته شدند و ۲۶۱ تن آنان نیز جراحت‌های سنگینی برداشتند.

دوستانش با نوشتن پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به او ادای احترام کرده‌اند و او را مردی "نترس"، "پرافتخار" و"شوخ‌طبع" توصیف کرده‌اند.

این کماندوی ارتش استرالیا در سال ۲۰۱۶ به شبکه ملی استرالیا گفته بود که در پنهان کردن قتل یک زندانی افغان توسط هم‌رزمانش کمک کرده است.خودکشی بیش از 400 سرباز استرالیایی پس از جنایت جنگی در افغانستان!
او درباره وقوع این حادثه گفته بود: "به یاد نمی‌آورم که او [همکارش] اول دست‌بند را از دست زندانی باز کرد یا این که بعد از شلیک به او آن را باز کرد. این تنها چیزی است که به یاد نمی‌آورم چون نگاه نمی‌کردم."

این سرباز توضیح داده بود "من نمی‌خواستم نگاه کنم، صورتم را برگرداندم و آن مرد مرده بود. گلوله به پیشانی‌اش اصابت کرده بود."

به گزارش ای‌بی‌سی از ۲۰۰۱ تاکنون بیش از ۴۰۰ عضو سابق و در حال خدمت استرالیایی خودکشی کرده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.