ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویدیویی فوق العاده تماشایی از بی ام و سری وان (BMW 1 Series)

ویدیویی فوق العاده تماشایی از بی ام و سری وان (BMW 1 Series)ویدیویی فوق العاده تماشایی از بی ام و سری وان (The new BMW 1 Series 2017) را در فایندز مشاهده یا دانلود نمایید :
تولید خودروهای بی ام و سری 1 حدود 13 سال پیش آغاز شد و از سال 2011، شرکت بی ام و فروش نسل دوم این سری را از سر گرفت. در سال گذشته نیز نخستین فیس لیفت BMW وارد بازار شد اما آخرین باری که نسخه‌ی صفر کیلومتر سری 1 به بازار ایران راه پیدا کرد به 4 سال پیش برمی‌گشت. BMW 1 Series خودرویی جمع و جور است که با قیمت مناسب، قابلیت‌های بالا و ظاهر تهاجمی خود توانست رضایت مشتریان سخت‌پسند را جلب کند.

سری 1 همان‌طور که از نامش مشخص است کوچک‌ترین محصول ب‌ام‌و بوده و هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد؛ اما سازندهٔ آلمانی چندی است که کار بر روی نسل سوم این هاچ‌بک لوکس را آغاز نموده است که تغییرات قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد. بزرگ‌ترین تغییر نسل جدید سری 1 استفاده از پلت‌فرم UKL است که موجب می‌شود که این خودرو سرانجام از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب خداحافظی کند. این پلت‌فرم که هم‌اکنون در تمامی مدل‌های مینی و همین‌طور نسل دوم ب‌ام‌و X1 مورداستفاده قرار گرفته است، مزایایی کاربردی مانند فاصلهٔ محوری کشیده‌تر دارد که موجب افزایش فضای سرنشینان و صندوق بار می‌شود.

ب‌ام‌ومدل 2018 هاچ‌بک کامپکت سری 1 با بروزرسانی جدید وارد بازار می کند . در این به‌روزرسانی، ویژگی‌های بیرونی، رنگ‌ها و رینگ‌های جدیدی ارائه شده است. در داخل نیز سری 1 از فضایی تازه با تکنولوژی‌های جدید بهره‌مند شده است درحالی‌که همچنان طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های بنزینی و دیزل نیز برای آن قابل سفارش هستند. این هاچ‌بک کامپکت همچنان در حالت استاندارد از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب استفاده می‌کند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive نیز به‌عنوان یک آپشن برای آن قابل سفارش است.

بی ام و سری 1 در 5 نسخه‌ی مختلف شامل 125i، 120i، 118i، 116i و M135i وارد بازار جهانی می‌شوند که تمامی آن‌ها به جز سری M از پیشرانه‌های دیزلی استفاده می‌کنند. طبق فهرست خودروهای وارداتی مجاز، در حال حاضر تنها دو مدل 125i و 120i توسط شرکت پرشیا خودرو (واردکننده محصولات بی ام و در ایران) به بازار کشورمان می‌آیند.
آلبوم عکس
BMW 1 SERIES :
BMW 1 Series #13
BMW 1 Series #12
BMW 1 Series 2019 interior
bmw 2018 120i Navy blue
تصاویر بی ام و سری 1 #8
تصاویر بی ام و سری 1 #7 - مدل 135i
ادامه
مدل جدید BMW 1 Series فضای بار خیلی زیادی ندارد و ظرفیت آن در حالت عادی تنها 360 لیتر است که البته با جمع کردن صندلی‌های ردیف عقب تا هزار و 200 لیتر نیز افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات فنی مدل BMW 125i

موتور 2 لیتری توربو
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک
قدرت موتور 218 اسب بخار
گشتاور 310 نیوتن‌متر
شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت 6.2 ثانیه
حداکثر سرعت 243 کیلومتر در ساعت
مصرف ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.