ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تیزر مرسدس بنز E کلاس کوپه مدل 2018 منتشر شد

تیزر مرسدس بنز E کلاس کوپه مدل 2018 منتشر شدمرسدس‌ بنز کلاس E کوپه مدل 2018 با ظاهری لوکس تر نسبت به نسل قبل خود وارد بازار می شود؛ چراغ‌های جدید عقب و پیشرانه‌ی دیزلی ۴ سیلندر که قدرتی معادل با ۱۹۴ اسب بخار دارد، قابل سفارش است.
مرسدس‌ بنز در سال ۲۰۱۶ با فروش ۳۴۰,۲۳۷ دستگاه خودروی لوکس، عنوان بزرگ‌ترین خودروساز لوکس ایالات متحده را کسب کرد. این رقم ۱۶.۸ درصد از بازار خودروی ایالات متحده را شامل می‌شود.

نسخه‌ی کوپه، ۱۲.۲ سانتیمتر طویل‌تر و ۷.۳۶ سانتیمتر عریض‌تر از نسخه‌‌ی معمولی است. تغییرات این نسخه شامل طول بیشتر و چراغ‌های LED جدید در عقب است که حین بازشدن خودرو، چراغ‌ها از قسمت میانی به سمت بیرون روشن می‌شوند و زمانی‌که خودرو قفل می‌شود، این کار در جهت مخالف صورت می‌گیرد.

چهار پیشرانه جهت انتخاب وجود دارد که نسخه‌ی دیزلی نیز بین آن‌ها موجود است. طبق اعلام مرسدس، با شروع فروش این خودرو در تابستان، این پیشرانه‌ها قابل سفارش هستند. E220 کوپه به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر دیزلی مجهز خواهد شد که توانایی دستیابی به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت دارد. مدل‌های E200 و E300 کوپه نیز با پیشرانه‌های ۴ سیلندر بنزینی عرضه خواهند شد؛ اما مدل E400 از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی بهره‌مند می‌شود که قادر به تولید ۳۳۳ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی، به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

طبق اعلام مرسدس، دستیار پارک از راه دور در کلاس E کوپه در دسترس خواهد بود؛ به‌وسیله‌ی این ویژگی، قادر خواهید بود خودروی خود را از راه دور و از طریق نرم‌افزار موجود در تلفن‌ هوشمند، از پارکینگ خارج یا وارد آن کنید.
آلبوم عکس
MERCEDES E CLASS ALL TERRAIN :
عکس  بنز کلاس ئی اتاق دبلیو۲۱۱ | 2004 Mercedes-Benz E-class (W211) E 350 V6
Mercedes E-Class All-Terrain exterior #12
Mercedes E-Class All-Terrain exterior #11
Mercedes E-Class All-Terrain interior #10
Mercedes E-Class All-Terrain exterior #9
Mercedes E-Class All-Terrain exterior #8
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.