ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تبلیغ کیا پیکانتو کاملاً بروز شده را تماشا کنید

تبلیغ کیا پیکانتو کاملاً بروز شده را تماشا کنیدسابقه پیکانتو به سال 2004 برمی‌گردد؛ در آن زمان کیا با پلتفرم یکی از هاچ‌بک‌های معروف هیوندای نسل نخست پیکانتو را عرضه کرد. 7 سال بعد (2011) نیز نسل دوم پیکانتو به میدان آمد. حالاهم که ششمین سال از تولید نسل دوم گذشته، نوبت نسل سوم پیکانتوست؛ نسلی که برای اولین‌بار در نمایشگاه ژنو در معرض دید جهانیان قرار گرفت.
پیکانتو در کلاس هاچ‌بک‌های کوچک (سوپر مینی) است و در بازار جهانی باید با خودروهایی مانند هیوندای i10، فولکس‌واگن آپ، اشکودا سیتی‌گو و همچنین دوقلوهای سیتروئن C1/پژو 108 رقابت کند. در نسل جدید پیکانتو، یک ویژگی بیشتر از مابقی چیزها به چشم می‌خورد؛ حجم صندوق پیکانتو 2017 به 255 لیتر می‌رسد که بیشتر میزان درمیان همکلاسانش است.

قرار است پیکانتو همانند برادرش، کیا ریو فقط به صورت هاچبک (پنج در) عرضه شود در حالیکه مدل قبلی آن نسخه سه‌در را هم شامل می‌شد.تبلیغ کیا پیکانتو کاملاً بروز شده را تماشا کنید
پیکانتو 2017 با همکاری استودیوی مرکزی کیا در شهر Namyang کره جنوبی و همچنین استودیوی اروپایی این کمپانی در فرانکفورت طراحی شده است. پیکانتو جدید چهره‌ای باب جوان‌ترها دارد، چراغ‌هایش خشن‌تر، جلوپنجره‌اش کشیده‌تر و ورودی هوای سپر جلویی نیز بزرگتر شده است. علاوه‌بر ظاهر، باطن خودرو هم تغییر کرده طوریکه از فولاد با مقاومت بالا 100% بیشتر از نسل قبل استفاده شده است.
آلبوم عکس
KIA PICANTO 2018 :
تصاویر کیا پیکانتو مدل 2018 #4
تصاویر کیا پیکانتو مدل 2018 #3
تصاویر کیا پیکانتو مدل 2018 #2
تصاویر کیا پیکانتو مدل 2018 #1
ادامه
کیا عنوان کرده است در مدل جدید، اندازه کاپوت جلو کوتاه تر شده و فاصله چرخ جلو با لبه سپر کاهش یافته است که در نتیجه آن پارک خودرو ساده‌تر می‌شود. پیکانتو جدید، نسبت به مدل قبل طول کابین بیشتری دارد و اندکی جادارتر است. در مجموع پیکانتو ۲۰۱۷ برای جوانانی که اولین خودروی خود را تجربه می‌کنند و خانم‌هایی که به ماشین‌های بزرگ علاقه‌مند نیستند، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

طیف وسیعی از رنگ‌ها برای پیکانتو در نظر گرفته شده است و حتی رینگ‌ها و تودوزی خودرو، نیز رنگ‌بندی خوبی خواهند داشت. کیا در بخش طراحی داخلی، به نمایشگر میان داشبورد توجه خاصی داشته و آنرا از نوع تاچ‌اسکرین انتخاب کرده است. این خودروساز کره‌ای قول داده ایمنی پیکانتو جدید را ارتقا دهد و سطح فناوری‌های آنرا نسبت به گذشته، بالاتر ببرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.