ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تصاویر ون سیتروئن اسپیس تورر (SPACETOURER) مدل 2017 + ویدیو

تصاویر ون سیتروئن اسپیس تورر (SPACETOURER) مدل 2017 + ویدیوون شاسی بلند سیتروئن اسپیس تورر کانسپت (SPACE TOURER E CONCEPT) دو دیفرانسیل را می توان یک ون شاسی بلند معرفی کرد که فاصله زیاد شاسی آن با زمین امکان حرکتش در اکثر سطوح ناهموار را فراهم می کند. سیتروئن Space Tourer را به نحوی تغییر داده که حالا حدود 60 میلی متر بالاتر است و در اندازه های XS، M و XL برای خانواده های بزرگ عرضه می شود.

پوشش استتاری خاکستری وتزئینات قرمز رنگ بدنه این خودروی 4.6 لیتری باعث شده تا این محصول ظاهری متفاوت پیدا کند. این خودرو را می توان مشابه پژو Treveller و تویوتا Proace معرفی کرد. درهای این ون شاسی بلند به صورت کشویی و بدون دخالت دست باز و بسته می شوند و جدا از صندلی مجزای جلو فضای لازم برای پنج سرنشین را فراهم می کنند. خودروی Space Tourer 4x4 E دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر به توان 150 اسب بخار و گشتاور 370 نیوتون متر است که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی قرار گرفته.
دانلود ویدیو
تصاویر ون لوکس سیتروئن را تماشا کنید + ویدیو
CITROEN SPACETOURER 2017
تصاویر ون لوکس سیتروئن را تماشا کنید + ویدیو
CITROEN SPACETOURER 4X4 E CONCEPT
تصاویر ون لوکس سیتروئن را تماشا کنید + ویدیوتصاویر ون لوکس سیتروئن را تماشا کنید + ویدیوتصاویر ون لوکس سیتروئن را تماشا کنید + ویدیو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.