ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

تبلیغ بسیار دیدنی آلفارومئو جولیا مدل 2017 را تماشا کنید + قیمت به تومان

تبلیغ بسیار دیدنی آلفارومئو جولیا مدل 2017 را تماشا کنید + قیمت به تومانشاید به جرئت بتوان گفت جولیا دل‌چسب‌ترین خطوط بدنه را دارد، از خیزهای پویای کاپوت گرفته تا فریم‌های دور جلوپنجره. حال صحبت از جلوپنجره که شد باید گفت طراحی سه‌گوش آن باعث متمایز شدن این سدان ایتالیایی از برخی شیک‌ترین رقبا مثل ب‌ام‌و سری 3، مرسدس بنز C کلاس و جگوار XE شده است. خودروهای یاد شده فاصله‌ی واضحی بین بخش‌های بالایی و پایینی جلوپنجره دارند. اگرچه که فرم جولیا سیال‌تر بوده اما ب‌ام‌و به همراه جگوار نمایی متفاوت و چراغ‌های جلوی نازک دارند.

طول جولیا تقریباً درست مثل ب‌ام‌و سری 3 بوده و البته اندکی کوتاه‌تر از C کلاس و XE است. این خودرو کامپکت بوده و به‌طور قابل‌توجهی اورهنگ های کوتاه‌تری دارد. آلفارومئو جولیا را می‌توان با رینگ‌های خاص و ورودی‌های روی کاپوت سفارش داد که باعث بهبود چهره‌ی این خودرو می‌شوند.

در نمای عقب به‌طور شگفت‌انگیزی کار طراحان زیرکانه بوده است. چراغ‌های C شکل و خروجی‌های بزرگ اگزوز نیز جذابیت بصری خوبی را به ارمغان آورده‌اند.
قیمت‌ پایه آلفارومئو جولیا ۲۰۱۷ با امکانات استاندارد‌ از 37,995 دلار /2,545,665,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز می شود.

تمام مدل‌های جولیا جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته دارند و به ندرت می‌توان گیربکس دستی آن را پیدا کرد. در طراحی داخل کابین صندلی‌ها تمام چرم هستند و فضایی را برای ۵ سرنشین فراهم می‌کند؛ از دیگر امکانات این خودرو چراغ‌های جلو LED با تکنولوژی HID، دوربین با دید عقب خودرو، سنسورهای پشت برای پارک خودرو، باز شدن درب‌ها بدون استفاده از کلید، نمایشگر ۷ اینچی تمام رنگی TFT و دکمه استارت خودرو هستند. صندوق عقب و سپرهای جلو و عقب اسپرت طراحی شده‌اند که با چرخ‌های اسپرت ۱۸ اینچی آلومینیومی و ترمز‌های سرامیکی رنگی، این خودرو را به معنای واقعی اسپرت کرده‌اند. قیمت پایه آلفا رومئو جولیا با بی‌ام‌و ۳۳۰i تقریبا یکسان هست که این دو خودرو را رقیب یکدیگر می‌کند.
آلبوم عکس
ALFA ROMEO GIULIA :
آلفارومئو جولیا مدل 2017 #10
جعبه دنده اتوماتیک جولیا 2017
آلفارومئو جولیا مدل 2017 #9
آلفارومئو جولیا مدل 2017 #8
آلفارومئو جولیا مدل 2017 #1
Alfa Romeo Giulia 2017 #14
ادامه
قیمت مدل دیگر آلفا رومئو جولیا Ti حدود ۴۰۹۹۰ دلار اعلام شد که موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن همانند جولیا ۲۰۱۷ است و دلیل تفاوت قیمت آن امکانات بیشتر و لوکس بودن این خودرو بیان شده که شامل چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، استفاده از چوب بلوط برای داشبورد و قطعات داخلی کابین، نمایشگر حسی ۸.۸ اینچی، رادیو ماهواره SiriusXM، سیستم گرمایی صندلی‌های جلو و فرمان هستند ولی بقیه ویژگی‌های این مدل همانند آلفا رومئو جولیا است. مشتریان این مدل با پرداخت ۲۲۵۰ دلار بیشتر می‌توانند ورژن Ti اسپرت (شامل چرخ‌های پهن‌تر ۱۹ اینچی، شیشه عقب خودرو مشکی، پدال‌های آلومینیومی، صندلی‌های چرم با دوخت اسپرت و ترمز‌ سرامیکی رنگی) یا Ti Lusso که هنوز مشخص نشده قیمت مابه تفاوت آن چقدر است (شامل صندلی‌ها و دوخت درب‌ها چرم از Pieno Fiore، داشبورد چوبی از جنس بلوط به رنگ خاکستری تیره یا گردو و فرمان لوکس) را داشته باشند.

قیمت مدل جولیا Quadrifoglio از ۷۳۵۹۵ دلار شروع می‌شود که قیمت آن حدود ۱۳۰ دلار از مدل سدان مرسدس AMG C63 C کمتر و برابر با بی‌ام‌و M3 هست. ویژگی این مدل موتور ۶ سیلندر توربوشارژ ۲.۹ لیتری با قدرت ۵۰۵ اسب بخار، گشتاور ۴۴۳ پوند-فوت، سانروف، سپر جلو از جنس کربن، چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی وصندلی‌های چرم اسپرت است. این مدل را می‌توان اواسط همین ماه میلادی در بازار خودرو آمریکا خریداری کرد اما برای مدل Ti باید تا ماه ژانویه سال آینده میلادی صبر کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.