ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات کراس اوور جدید لندویند Xiaoyao مدل 2018 را ببینید

امکانات کراس اوور جدید لندویند Xiaoyao مدل 2018 را ببینیدویدیویی تماشایی از امکانات درون کابین و نماهای مختلف کراس‌اوور کامپکت لندویند Xiaoyao Lowbudget را در ادامه مشاهده نمایید :
شرکت چینی لندویند که پیش از این با کراس‌اوور جنجالی X7 (کپی رنجروور اووک) نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، به‌تازگی کراس‌اوور جدیدی بنام Xiaoyao را به بازار چین عرصه کرده است. Xiaoyao کراس‌اوور کامپکتی است که با الهام از مرسدس بنز GLA طراحی شده است تا جایی که رسانه‌های چین از آن به‌عنوان یک GLA چینی یاد کرده‌اند.

Xiaoyao طولی معادل 4.44 متر، عرضی برابر با 1.83 متر و ارتفاعی معادل 1.55 متر دارد و فاصلهٔ محوری آن نیز برابر است با 2.70 متر. این در حالی است که برای مقایسهٔ طول، عرض و ارتفاع مرسدس بنز GLA به ترتیب معادل 4.44 متر، 1.80 متر و 1.53 متر بوده و فاصلهٔ محوری آن نیز 2.70 متر است؛ بنابراین Xiaoyao از لحاظ ابعاد هم بسیار به GLA نزدیک است.



بااین‌حال هرچند اندازه و فرم کلی Xiaoyao به مرسدس بنز GLA شباهت دارد ولی این کراس‌اوور جدید چینی برخلاف لندویند X7 یک کپی کامل نیست چراکه نمای جلو و عقب آن اساساً با GLA متفاوت بوده و همچنین GLA فاقد پنجرهٔ جانبی سوم است. نمای داخلی Xiaoyao نیز با غربیلک فرمان D شکل، کنسول مرکزی عریض و یک نمایشگر لمسی هشت اینچی، برای این کلاس خوب به نظر می‌رسد.

صفحه آمپر Xiaoyao از نوع آنالوگ است و نمایشگر کوچکی در میانهٔ آن تعبیه شده است. طراحی داخلی خودرو نیز زیبا به نظر می‌رسد و استفاده از چرم قرمزرنگ به همراه‌ تریم قرمز و صندلی‌های جلوی بلند، نمایی اسپرت به کابین بخشیده است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو نیز با کارپلی اپل و همین‌طور سیستم چینی کارلایف بایدو سازگاری دارد.

لندویند Xiaoyao با دو پیشرانهٔ مختلف 1.5 لیتری توربوی 150 اسب بخاری و 1.5 لیتری توربوی 163 اسب بخاری عرضه می‌گردد که البته این‌ها دو نسخهٔ مختلف از یک موتور نیستند و بسیار باهم تفاوت دارند زیرا موتور اول ساخت میتسوبیشی است درحالی‌که موتور دوم توسط شرکت Jiangling Moto، بزرگ‌ترین سهامدار لندویند ساخته شده است.
نیروی موتور 150 اسب بخاری توسط یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی انتقال پیدا می‌کند اما در پیشرانهٔ 163 اسب بخاری این وظیفه بر عهدهٔ یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا یک واحد CVT قرار دارد. نیروی هردو موتور صرفاً به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. قیمت لندویند Xiaoyao از 80 هزار یوآن (12,700 دلار) آغاز شده و نهایتاً به 132 هزار یوآن (20,950 دلار /1,403,650,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) می‌رسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.