ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات شاسی بلند زوتی T700 مدل 2017 را تماشا کنید

امکانات شاسی بلند زوتی T700 مدل 2017 را تماشا کنیدT700، با یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژر عرضه خواهد شد که ۲۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر، گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتومات متصل شده است. T700 با قیمت پایه 21,737 دلار /1,456,379,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در بازار چین عرضه شده است.
امکانات شاسی بلند زوتی T700 مدل 2017 را تماشا کنید
در نمای جلویی این کراس‌اوور چینی چراغ‌هایی باریک و جلوپنجرهٔ شش‌ضلعی بزرگی به چشم می‌خورد که نشان زوتی به شکل عجیبی در میانهٔ آن کار شده است.

در نمای جانبی اما رینگ‌های آلیاژی اسپرت، یک خط کرومی در زیر پنجره‌ها و یک قطعهٔ نقره‌ای‌رنگ مورب روی درهای جلو بیش از همه جلب‌توجه می‌کند. این در حالی است که چراغ‌های عقب T700 شباهت زیادی به چراغ‌های جگوار F-Pace دارند و ستون D آن‌همانند دیگر کراس‌اوورهای چینی جدید طراحی شده است.

فضای داخلی این خودرو پوشیده شده از چرم و مزین شده به انواع صفحه نمایش بوده، که زیبایی خاصی را در داخل کابین به‌وجود آورده است. طرح غربیلک فرمان بسیار هوشمندان و شبیه به خودروهای اسپورت لوکس انتخاب شده و صفحه‌نمایش دیجیتالی پشت فرمان، کاملا هوشمندانه کار صفحه کیلومتر را انجام می‌دهد. طرح گرافیکی و کیفیت این صفحه نمایش، استاندارد بالایی دارد.

در وسط داشبورد نیز یک صفحه‌نمایش سرگرمی ۱۴ اینچی با کیفیت عالی تعبیه شده که اطلاعات مهم مربوط به خودرو را نیز، نشان می‌دهد. نوع طراحی این صفحه‌نمایش و دریچه‌های هوا، باعث شد تا یاد و خاطره ولوو کوپه کانسپت مدل ۲۰۱۳ در ذهن ما زنده شود. قشر وسیعی از علاقه‌مندان به خودرو را، افرادی تشکیل می‌دهند که به کابین‌های شلوغ نگاه ویژه‌ای دارند، کابین T700 با دکمه‌های پیانو مانند، بسیار توجه آنها را جلب خواهد کرد. خودرو موجود در تصویر یک نمونه مجهز به سیستم 4WD است که دکمه مخصوص آفرود در آن تعبیه شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.