ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

امکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنید

امکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنیدکمپانی خودرو سازی زوتی حدود ده سال پیش توسط هولدینگ زوتی بنیان گذاری شد. اولین خودروی تولیدی این برند، یک کراس اور کوچک به نام RX6400 بود. این شرکت همچنین تجربه تولید خودروهای برقی هم داشته است و با همکاری شرکت آلمانی، مدل5008 الکتریکی به اسم Luis 4u را به بازار اروپا عرضه کرد ه است. Z300, Z200, Z100 ، T200و T600و M300 از عمده تولیدات این شرکت هستند.

زوتی SR7 جدید که معروف به زوتی S21 می باشد بسیار شبیه و می توان گفت کپی کامل یکی از محصولات فولکس واگن (volkswagen touareg) است. این خودرو جدیدترین هاچ بک این شرکت خودروسازی چینی ست. SR مخفف کلمه sixth revolution به معنی انقلاب ششم است و 7 نشان دهنده ی ادامه دار بودن این تحول است که منجر به نسخه های جدیدتر می شودSR8, Sr9…)). در واقع زوتی SR7 اولین ماشین از سری های S زوتی است. یک سری که در نهایت به یک برند جداگانه با هویت مستقل تبدیل خواهد شد و تا پایان سال در بازار چین سرو صدای زیادی خواهد کرد.
صندلی های چرم سیاه با دوخت قرمز، تهویه مطبوع اتوماتیک، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور، سنسور دنده عقب، و دوربین دید عقب از آپشن های این خوروی چینی هستند. اما چشمگیرترین آپشن خودرو داخل کابین این ماشین ،مانیتور بزرگ 12 اینچی ان است که فضای داخل خودرو را بسیار جذاب کرده است.امکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنیدامکانات هاچ بک جدید زوتی SR7 مدل 2017 را تماشا کنید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.