ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ویژگی های نیسان ماکسیما 2017 نسخه میدنایت را تماشا کنید

ویژگی های نیسان ماکسیما 2017 نسخه میدنایت را تماشا کنیدنیسان نسخه‌ای ویژه از ماکسیما با نام میدنایت (Midnight) را معرفی کرد، این خودرو با قیمتی 38 هزار و 965 دلاری /2,610,655,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در دسترس است، و می‌توان بروزرسانی‌های آن را در قالب بسته‌ای جداگانه به قیمت 1195 دلار یا به قیمت 2 هزار و 195 دلاری با امکانات اضافه برای ماکسیماهای از پیش خریداری شده خود سفارش داد.
بسته ارائه شده تحت عنوان میدنایت، تجهیزاتی جدید و اضافه را در خود دارد که در موئلفه‌های بیرونی آن شامل باله‌ای مشکی رنگ جدید بر روی درب صندوق عقب، دیفیوزر مشکی رنگ در زیر سپر عقب، چراغ‌های جلو LED، سیستم تعلیق اسپرت، کمک فنرهای خاص و رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی چرخ ها می‌شود. علاوه بر این، نیسان اعلام کرده که 5 رنگ بندی جدید از جمله نقره‌ای درخشان، قرمز، آبی عمیق، سفید مرواریدی و مشکی متالیک را برای نقاشی بدنه این نسخه ویژه در نظر گرفته است.

در داخل خودرو هم تغییرات اعمالی شامل روکش‌های چرمی ذغالی رنگ، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم تهویه و روکش شده توسط چرم، روکش‌های چرمی آلکانتارا برای غربیلک فرمان و پدال‌های آلومینیومی می‌شود.

در زیر کاپوت این نسخه از ماکسیما هم از پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل استفاده شده که به نظر می‌رسد همان پیشرانه استاندارد ماکسیما باشد، پیشرانه‌ای که به یک جعبه دنده اتوماتیک متصل شده و می‌تواند قدرتی 300 اسب بخاری و گشتاوری 354 نیوتن متری تولید کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.