ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات مختلف شاسی بلند کیا KX7 مدل 2017

امکانات مختلف شاسی بلند کیا KX7 مدل 2017شاسی بلند KX7، در واقع نسخه چینی کیا سورنتو می باشد و با یکسری تغییرات ظاهری و یک نام متفاوت (KX7) اخیرا جدیدترین مدل آن رونمایی شده است که طبق اظهارات شرکت سازنده، مدل پایه با قیمت /2,211,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا /3,551,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به بازار چین عرضه می شود.
کیا برای اینکه مدل های سورنتو را در بازار چین به فروش برساند، مجبور بود تا از خط تولید خود در کشور کره آنها را وارد این کشور کند که این کار علی‌رغم مراودات و همکاری‌های زیاد بازرگانی بین چین و کره و حذف برخی تعرفه‌ها، بازهم منجر به قیمت فروش بسیار بالاتر از سایر رقبای حاضر می‌شد. بنابراین کیا تصمیم گرفته تا یک مدل جدید را دقیقا مبتنی بر سورنتو اما در خط تولیدی واقع در خاک چین تولید کند.

کیا برای این خودرو از همان پیشرانه‌های موجود یعنی نسخه‌های دیزلی ۲.۴ لیتری با ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲.۲ لیتری توربودار با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و نسخه بنزینی ۲ لیتری توربوشارژردار با خروجی ۲۴۱ اسب بخار استفاده خواهد کرد. البته استفاده از نسخه‌های دیزلی شرایط خاصی در کشور چین دارد. به‌طور مثال در شهرهای بزرگ و پرجمعیت چین استفاده از خودروهای دیزلی تحت شرایطی خاص امکان‌پذیر است. همینطور تمامی مدل‌ها به انتخاب مشتری به سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک مجهز خواهند شد. در بالاترین مدل، قابلیت چهار چرخ متحرک (۴WD) نیز دیده می‌شود.

گفته شده که کیا KX7 قرار است با یک سرمایه گذاری مشترک توسط گروه Dongfeng-Yueda-Kia تولید و مونتاژ شود. همچنین فروش این خودرو برای ماه مارس سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده و قیمت پایه تخمینی برای آن حدودا ۲۰۰ هزار یوآن (۲۸ هزار دلار) است. فرمت کلی طراحی تفاوت زیادی با سورنتو ندارد و فقط اندکی تغییر در فرم چراغ‌های جلو و عقب و کمی بزرگ نمایی در جلوپنجره مشاهده می‌شود. البته در قسمت عقب محل نصب پلاک، دستگیره درب و خروجی اگزوزها را هم می‌توان به لیست تغییرات اضافه کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.