ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ارزانترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار (لیست جدید ویژه تابستان امسال)

معرفی ارزانترین تلویزیون ۵۵ اینچ بازار (لیست جدید ویژه تابستان امسال)قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل Q78 که در گذشته قیمتی حدود 4 الی 6 میلیون تومان داشت، هم اکنون به حدود ۵۳ میلیون تومان است. این تلوزیون 55 اینچ کره‌ای، یکی از کامل‌ترین و بهترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ موجود در بازار است که به‌لطف نمایشگر QLED خمیده و کیفیت تصویر تمام HD نسبت به اغلب رقبایش در بازار فاصل دارد. اما مشکل اول این است که به‌خاطر ماجرای ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، پیدا کردنش در بازار و فروشگاه‌های اینترنتی معروف کار راحتی نیست و از یک طرف دیگر آنقدر گران شده که خرید آن تقریبا ۸۰ درصد بیشتر از پارسال آب می‌خورد. آن طرف وقتی سراغ ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ می‌رویم، با گزینه‌هایی از جی‌پلاس و ایکس‌ویژن، سام و الباقی برند‌های ایرانی روبرو می‌شویم.

ارزان قیمت ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ تابستان امسال

ارزان قیمت ترین تلویزیون 55 اینچ بازار، هم اکنون، تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ می باشد که برای خرید در فروشگاه های اینترنتی کشور باید، بیش از 17 میلیون تومان برای خرید این محصول، بودجه کنار بگذارید!
تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ

نظر مردم
همچنین قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن ۵۵ اینچ مدل XYU715 که یکی از محبوب ترین تلویزیون های 55 اینچ بازار است، رشد قیمت قابل توجهی داشته است. فروشنده‌های لوازم خانگی درمقایسه با فروردین امسال قیمت تلویزیون ایکس‌ویژن ۵۵ اینچ مدل XYU715 را حدود یک میلیون پایین آوردند، اما وقتی به تیرماه پارسال را ملاک قرار می‌دهیم، متوجه رشد تقریبا ۳۰ درصدی این مدل می‌شویم.
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

نظر مردم
تلویزیون ایکس‌ویژن مدل XYU715 به سیستم عامل اندروید نسخه ۱۱ مجهز شده و دو گیگابایت حافظه‌موقت دارد. با اضافه کردن پایه، وزن تلویزیون ایکس‌ویژن ۵۵ اینچ مدل XYU715 از ۹.۵ کیلو به ۱۰.۷ کیلو می‌رسد. دوتا ورودی USB و سه‌تا درگاه HDMI هم برای اتصال به‌دستگاه در پشت و کناره‌های قاب تلویزیون مشاهده می‌شود.
تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-55NK13000U سایز 55 اینچ

نظر مردم
تلویزیون اسنوا مدل NK13000U یکی از ساده‌ترین مدل‌های ۵۵ اینچی که در اولین روز‌های تابستان امسال می‌توانید در بازار پیدا کنید. در طراحی آن خبری از رابط هوشمند و امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد و به‌خاطر همین جزو گزینه‌های اقتصادی ۵۵ اینچ قرار می‌گیرد. فروشگاه‌های اینترنتی معروف درحال حاضر قیمت تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ مدل NK13000U را ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌کنند. از ما نشنیده بگیرید، اما در بازار و بین مغازه‌های امین‌حضور امکان خرید تلویزیون اسنوا ۵۵ اینچ مدل NK13000U با قیمت کمتر وجود دارد.
تلویزیون هوشمند ال ای دی سام مدل UA55TU7500TH سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی سام مدل UA55TU7500TH سایز 55 اینچ

نظر مردم
قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ سام مدل TU7500TH به مرز 18 میلیون تومان رسیده است. یکی از ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ هوشمند فعلی است و به سیستم عامل اندروید ۱۱ مجهز شده. احتمالا فروشنده‌های لوازم خانگی موقع معرفی تلویزیون ۵۵ اینچ سام مدل TU7500TH به‌چیز‌هایی مثل گیرنده داخلی اشاره می‌کنند که خب الان اغلب تلویزیون‌های موجود در بازار از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون ۵۵ اینچ سام مدل TU7500TH دوتا بلندگو دارد و درمجموع صدایی معادل ۲۰ وات تولید می‌کند و وزنش با اضافه شدن پایه از ۹.۹ به ۱۰.۱ کیلو می‌رسد. دوتا ورودی USB و دوتا ورودی HDMI هم برای اتصال وسایل به تلویزیون ۵۵ اینچ مدل TU7500TH سام پیش‌بینی شده است.
تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ

نظر مردم
لوازم خانگی دوو نیز در فهرست ارزانترین تلویزیون های 55 اینچ بازار حضور فعالی دارد. تلویزیون هوشمند ال ای دی دوو مدل DSL-55S7100EU سایز 55 اینچ در کنار تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-50SU1700 سایز 50 اینچ از ارزانترین اسمارت تی وی‌های این شرکت می باشند.
تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 55KAE6800UWS سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل 55KAE6800UWS سایز 55 اینچ

نظر مردم
بویمن برخلاف آن چیزی که تصور می‌شود، یک برند ایرانی است و با همین اسم تلویزیون ۵۵ اینچ مدل KAE6800U را ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند. به‌همین خاطر تلویزیون ۵۵ اینچ بویمن را به فهرستمان اضافه کردیم.

تلویزیون بویمن KAE6800U مثل خیلی از مدل‌هایی که تا اینجا بررسی کردیم، طراحی ساده‌ای دارد و به‌واسطه دوتا بلندگوی ۱۰ وات در مجموع صدایی معادل ۲۰ وات از خودش تولید می‌کند. از این حیث تلویزیون بویمن KAE6800U را جزو ساده‌ترین گزینه‌ها می‌دانیم، که شرکت سازنده داشتن ریموت یا همان کنترل را یکی از امکانات آن دانسته و دوتا ورودی USB و سه‌تا ورودی HDMI را هم جزو موهبت‌ها معرفی کرد است.
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P725 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P725 سایز 55 اینچ

نظر مردم
تی‌سی‌ال یک برند چینی محسوب می‌شود، اما تولید تلویزیون‌های آن در ایران برعهده مادیران است و به همین خاطر این یکی را هم جرو لوازم خانگی‌های داخلی می‌دانیم. از همین برند بین ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ باید از P725 اسم ببریم که کمی بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارد.

تلویزیون ۵۵ اینچ تی‌سی‌ال مدل P725 با احتساب پایه حدود ۱۱.۲ کیلو وزن دارد و فلش‌مموری و هارد اکسترنال و بقیه وسایل را می‌شود به‌کمک دوتا پورت USB و سه‌تا ورودی HDMI به آن متصل کرد.

تلویزیون جی‌پلاس مدل PU722 یکی دیگر از اقتصادی که است که ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. سیستم عامل اندروید ۱۱ امکان اتصال تلویزیون PU722 به اینترنت را فراهم می‌کند و دوتا بلندگو‌هایی که در قسمت پایین قاب قرار دارند، صدایی معادل ۲۰ وات تولید می‌کنند.

تلویزیون ۵۵ اینچ جی‌پلاس مدل PU722 دوتا ورودی USB و سه‌تا درگاه HDMI دارد و در فهرست امکانات آن مثل خیلی از رقبای اقتصادی قابلیت‌هایی مثل ماشین زمان، گیرنده دیجیتال و کاهش‌دهنده نویز تصاویر به‌چشم می‌خورد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.