ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

10 تلویزیون پرفروش بازار در اردیبهشت امسال

10 تلویزیون پرفروش بازار در اردیبهشت امسالپرفروش ترین تلویزیون‌های موجود در بازار بین 5 میلیون تا 10 میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارند و محصولات شرکت های ایکس ویژن، بست، فیلیپس، تی سی ال و جی پلاس می باشند.

تلویزیون 43 اینچی ایکس ویژن مدل 43XT745 که با 4 درصد تخفیف با قیمت 7 میلیون 310 هزار تومان در بازار عرضه می شود، پرفروش ترین تلویزیون کشور در اردیبهشت ماه 1400 لقب گرفته است. این تلویزیون توانست در مجموع ۱۹۹ رای خریداران، امتیاز خوب 4.4 از 5 را از آن خود کند.

ارزانترین تلویزیون، فهرست پرفروش ترین ها نیز، تلویزیون ال ای دی بست مدل 40BN2070J سایز 40 اینچ می باشد.

10 محصول پرفروش بازار

#1
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT745 سایز 43 اینچ

این تلویزیون هوشمند ایکس ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات بازار ایران می باشد. قیمت مناسب، کیفیت تصویر خوب و گارانتی مناسب این کالای ایرانی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن آن می باشد. وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیكسل (1080 *1920 ) تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیكسل (1920x1080) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تكنولوژی دو برابر تلویزیون های WXGA(1366 x 768) است. سیستم صوتی قدرتمند Puresound سیستم صوتی بسیار قدرتمند Puresound به کاربر تجربه متفاوتی از شنیدن صدای تلویزیون ارائه میدهد. درباره محصول تلویزیون هوشم... ادامه
مزایا :
  • محصول پرفروش با قیمت مناسب
  • تعداد مناسب درگاه ها
  • اتصال به گوشی
  • قیمت مناسب نسبت به رقبا در بازار
  • نصب و راه اندازی رایگان
  • گارانتی خوب گلدیران
  • پنل ips
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#2
تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

یکی از محبوب ترین برندهای نو ظهور بازار لوازم خانگی کشورمان جی پلاس شرکت گلدیران می باشد که توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50KU722S سایز 50 اینچ به دلیل قیمت مناسب و امکانات قابل توجه اش به یکی از پربازدیدترین تلویزیون های وب سایت دیجی کالا تبدیل شده است. تلویزیون جی‌پلاس مدل GTV-50KU722S یک تلویزیون 50 اینچی است. تلویزیون جی‌پلاس ابعاد مناسبی دارد و به‌راحتی می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد. البته با توجه با 50 اینچی بودن آن بهتر است در متراژ‌های بالا مورداستفاده قرار بگیرد. این تلویزیون هوشمند از... ادامه
مزایا :
  • کیفیت تصویر مناسب
  • خدمات خوب گلدیران
  • کیفیت تصویر 4k
  • سرعت خوب
  • زیبایی قابل قبول
  • صدای واضح و باند خوب
  • شفافیت تصویر مناسب
قیمت : 11,490,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#3
تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 40PFT5883 سایز 40 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 40PFT5883 سایز 40 اینچ

قیمت : 6,286,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#4
تلویزیون ال ای دی بست مدل 40BN2070J سایز 40 اینچ

تلویزیون ال ای دی بست مدل 40BN2070J سایز 40 اینچ

این تلویزیون که یکی از پرفروش ترین تلویزیون های ایران در سال 1400 می باشد، با گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس به بازار عرضه می شود. این تلویزیون پرفروش که قیمت مناسبی نیز دارد، کیفیت تصویر فول اچ دی را با رزولوشن 1080 × 1920 ارائه می دهد که با توجه به نظرات خریداران این محصول، کیفیت تصویر خوبی را برای کانال های اچ دی نمایش می دهد. ویژگی های این تلویزیون از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب، صدای فراگیر و دال... ادامه
مزایا :
  • رضایت خرید بالا
  • دارای گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس
  • محصول قیمت مناسب و ارزانی دارد
  • زمان پاسخ دهی مناسب
  • طراحی زیبا
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#5
تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

قیمت : 6,899,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#6
 تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XT530 سایز 49 اینچ

قیمت : 8,715,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#7
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6500 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6500 سایز 43 اینچ

تلویزیون 43 اینچی 43S6500 که برند معتبر جهانی تی سی ال را به یدک می کشد، در مادیران مونتاژ و به بازار ایران عرضه می شود. این محصول یکی از پرفروش ترین تلویزیون های 43 اینچی بازار می باشد. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6500 سایز 43 اینچ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. این مدل با ابعاد 43 اینچی، برای فضاهای کوچک و متوسط مناسب است. صفحه‌نمایش این تلویزیون از نوع تخت است و با زاویه‌ی دید گسترده‌ 178 درجه خود، امکان تماشای تلویزیون را در طیف وسیعی از سالن فراهم می‌کند. وضوح تصویر بسیار بالای 2 مگاپیكسل (1080 *1920 ) تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصو... ادامه
مزایا :
  • قیمت مناسب
  • اینترنت و وصل شدن به وای فا
  • اندروید داره مرور گر و فیلمو ک باهاش بشه فیلم دید
  • کیفیت صدای مناسب
  • کاربری آسان و سرعت قابل قبول
  • گیرنده‌ی داخلی خوب که با یه آنتن رو میزی به راحتی کانال‌های داخلی رو می‌گیره
  • کیفیت تصویرfull HD
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#8
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745 سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745سایز 55 اینچ تصویر را با کیفیت 4K نمایش می‌دهد و با توجه به اندازه‌ی آن می‌توان گفت، برای سالن‌های نسبتا بزرگ بین ۴۵ تا ۹۰ متر مناسب است. قیمت مناسب در مقایسه با محصولات خارجی، پشتیانی از HDR، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ ، سیسـتم صوتی قدرتمند PureSound و سیستم عامل اندروید با پردازنده چهار هسته ای از قابل توجه ترین نقاط قوت این محصول می باشد. کیفیت صدای خوب در تلویزیون های با کیفیت تصویر Full HD از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده می شود که هر کانال قدرت صوتی 5 و اکثرا 10 وات را دارد. در تلویزی... ادامه
مزایا :
  • کیفیت تصویر مناسب
  • قیمت خوب
  • قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • سیسـتم صوتی قدرتمند PureSound
  • سیستم عامل اندروید
  • سی پی یو 4 هسته ای
  • دارای پردازنده گرافیکی Mali T720 MP2
قیمت : 14,090,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#9
تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ

مزایا :
  • قیمت مناسب و نسبتاً ارزان
  • خروجی کلی صدا خوب
  • گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران دارد
  • دارای پنل VA
  • حالت صرفه‌جویی انرژی دارد
قیمت : 9,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
#10
 تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6000 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S6000 سایز 43 اینچ

قیمت : 7,665,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
نکات مهم در خرید تلویزیون

یکی از نکات مهم در خرید تلویزیون ویژگی اسمارت می باشد. به نوع سیستم عامل تلویزیون و نظرات خریداران آن محصول توجه کنید که آیا این تلویزیون از سیستم عامل کارآمدی برخوردار است یا خیر؟

فناوری HDR یا اچ دی آر

HDR، یکی از نکات مهم دیگر می باشد که در هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کرد. اچ دی آر که محفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا، از اصطلاحات جدید در دنیای تکنولوژی تلویزیون است. که این قابلیت جهش فوق العاه ای در کیفیت تصاویر تلویزیون است.

HDR یا محدوده دینامیکی بالا چیست؟

وقتی حالت HDR برقرار باشد، همراه با آن ویژگی های دیگری نظیر وسعت رنگ گسترده می آید که سبب تولید رنگ های بسیار طبیعی و زنده می شود. در واقع آن چه از دریچه تلویزیون می بینید بسیار به آن چه که واقعا هست نزدیک تر و زیباتر می شود. رنگ ها از رو رفته نیستند و اجسام درست همانطور که در دنیای واقعی و با چشم می توان دید حقیقی به نظر می رسند.

همه چیز عمقی قابل تصور دارد و می توان تصویر را به معنای واقعی حس کرد. اما مشکل اصلی این نیست که چرا تولید کننده ها تلویزیون HDR نمی سازند. مشکل محتوای قابل نمایشی بوده که به اندازه کافی هنوز تولید نشده است. البته هنوز به اندازه کافی محتوا برای تلویزیون های 4K هم وجود ندارد، چه برسد به HDR و بعید است که این روند تا حداقل 4-5 سال دیگر تغییر اساسی کند.

سرویس های استریم ویدیو مثل نت فلیکس و آمازون پرایم ویدیو اما کم کم کار خود را در این زمینه شروع کرده اند و مایکروسافت هم با اکس باکس وان اس و بازی های انحصاری جدیدش قصد دارد HDR را عمومی سازد اما حجم محتوا آنقدری نیست که بتوانید رویش حساب باز کنید. HDR محدوده کنتراست و دقت رنگ ها را توسعه می دهد. قسمت های روشن تلویزیون، روشن تر به نظر می رسند و بنابراین عمق تصاویر بیشتر می شود.

طیف رنگ های سبز، آبی و قرمز و هر رنگی بین آن ها بهینه تر نشان داده می شوند. با قابلیت HDR، وسعت رنگ گسترده (WCG) را شاهد خواهیم بود، که این باعث می شود که شاهد تعداد رنگ هایی بیشتری باشیم، رنگ هایی که تولید آن ها در تلویزیون های فاقد قابلیت HDR غیر ممکن است. مثلا رنگ قرمز یا سبز تابلوی راهنمایی و رانندگی را طوری خواهید دید که تعجب می کنید که چه طوراین طیف وسیع از رنگ ها امکان پذیر است.

زاویه دید، سایز تلویزیون و رزولوشن تصویر از موارد دیگری است که اهمیت فراوان دارد. تمامی این موارد را با نگاهی دقیق به تصویر می توان درک کرد.

زاویه دید

دید افقی و عمودی را با قرار گیری در زاویه های مختلفی از تلویزیون بررسی کنید زاویه دید از نکاتی است که لازم است هنگام خرید نمایشگرها و تلویزیون ها مورد توجه ویژه قرار گیرد، زیرا گستردگی زاویه ی دید کمک خواهد کرد از هر نقطه ای در سالن تصویری واضح و کامل را مشاهده نمایید. زاویه ی دید از صفر درجه شروع می شود و با حرکت به کنارها، به عددش افزوده خواهد شد. این مشکل در مورد نمایشگرهای پلاسما تا حدی کم رنگ می باشد، اما در نمایشگرهای LCD این مشکل تا حدی رایج تر است. برای تعیین میزان زاویه ی دید راه کارهای مختلفی وجود دارد، یکی از این راه کارها مشاهده ی مشخصات تلویزیون است و عددی که در مقابل این ویژگی درج شده است.

سایز نمایشگر

در مشخصات فنی تلویزیون نکته دیگری به آن توجه می شود سایز نمایشگر است انتخاب سایز نمایشگر تنها به شما و سالنی که در اختیار دارید بستگی دارد. تلویزیون ها با سایز های متنوع تولید شده اند و شما هر سایزی را که انتخاب کنید با تنوع مدل ها مواجه خواهید شد و در بین مدل های موجود می توانید یکی را انتخاب نمایید.

رزولوشن تصویر

توجه به رزولوشن تصویر در خرید تلویزیون اهمیت زیادی دارد. زیرا از مواردی است که کاربران در هنگام تماشای تلویزیون با آن سروکار دارند. میزان پیکسل های به کار رفته در ساخت تصاویر کیفیت آن ها را تعیین می کند. هر چه رزولوشن تصویر بالاتر باشد تعداد پیکسل ها بیشتر شده و کاربرد کیفیت مطلوبتری را در هنگام به نمایش در آمدن تصاویر مشاهده خواهد کرد.

هنگام خرید، رزولوشن تلویزیون را حتما چک کنید. با این روش خواهید فهمید که پنل تلویزیون شما با کیفیت است یا یک پنل معمولی است. روش چک کردن Static Resolution به این صورت است که ببینید آیا قادرید زمانی که یک عکس یا یک تصویر فریز شده از شخصی را می‌بینید، تار‌های موی وی را طوری ببینید که قابل شمارش باشند (تارهای موی شخص محو نشده باشد). روش چک کردن Motion Resolution (رزولوشن تصویر متحرک) هم به راحتی توسط یک صحنه ورزشی امکان پذیر است. دقت کنید که مثلا پای فوتبالیست‌ ها هنگام دویدن و یا شوت زدن نباید حالت محو پیدا کند.

درگاه های ورودی و خروجی بیشتر با پورت HDMI

مهمترین درگاهی که شما به آن نیاز خواهید داشت HDMI است. تمام ابزارهای خارجی مانند پخش کننده‌ها، ست‌آپ باکس‌ها و غیره همگی از HDMI پشتیبانی می‌کنند.

HDMI استاندارد اتصال وسایل صوتی و تصویری و کامپیوتری به یکدیگر است که قابلیت انتقال صدا و تصویر به صورت همزمان را دارد. از طریق HDMI می توان تصاویر ویدیوی HD به همراه صدای چند کاناله را با قابلیت های کنترلی بسیار پیشرفته منتقل کرد. بیش از 800 تولید کننده، محصولات خود را با پورت HDMI عرضه می کند. تمام HDTV ها و پخش کننده های Blu-ray، بسیاری از کارت های گرافیک کامپیوتر و کنسول های بازی و دوربین های دیجیتال عکس برداری و فیلم برداری مجهز به پورت HDMI هستند.

ریموت جدید و جذاب

برخورداری از یک ریموت کنترل راحت، خوش دست و جدید از نکات مهم در انتخاب و خرید یک تلویزیون است. اکثر تلویزیون های اسمارت به ریموت کنترل هوشمند مجهز شده اند تا کارکرد راحت تری از تلویزیون را برایتان فراهم کنند. این ریموت ها با قابلیت های خاصی که دارند استفاده از برنامه ها و قابلیت های تلویزیون را راحت تر و با سرعت بالاتری انجام خواهند داد.

ریموت کنترل جادویی تلویزیون اسمارت ال جی مانند یک موس طراحی شده است و عملکردی مشابه دارد، سرعت کار با این کنترل جادویی بیش از حالت معمول است و استفاده از قابلیت های هوشمند راحت تر و شیرین تر خواهد بود. سایر تلویزیون ها نیز به ریموت کنترل مجهز اند.

گیرنده دیجیتال

در حال حاضر برای دریافت تمامی کانال های تلویزیون باید گیرنده دیجیتالی تهیه شود تا بتوان از شبکه های آن به راحتی استفاده شود. به همین خاطر در هنگام خرید تلویزیون توجه به گیرنده دیجیتالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچند تلویزیون های جدید امروزه دارای گیرنده دیجیتالی هستند پس لازم نیست برای خرید آن هزینه ای صرف شود. پس در هنگام خرید تلویزیون اگر دارای گیرنده دیجیتالی نبود باید نسبت به خرید آن اقدام شود.

در بسیاری از مدل ها بر روی ریموت کنترل امکان تعامل صوتی تعبیه شده است تا از طریق صوت خواسته خود را مطرح نمایید و در تلویزیون مشاهده نمایید. البته برخی از مدل تلویزیون های اسمارت به ریموت کنترل جادویی مجهز نشده اند، شما می توانید در این موارد اپلیکیشن مورد نیاز را دانلود نمایید و با نصب آن بر روی موبایلتان، آن را به ریموت کنترل هوشمند تبدیل نمایید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.