ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

چگونه تور ارزان را پیدا کنیم؟

چگونه تور ارزان را پیدا کنیم؟مردم جهان به تازگی در یافته اند که برای مسافرت های مختلف به سراغ تور های مسافرتی بروند. مطمئنا تمام شما در حال گشت و گذار در اینترنت با آگهی های این تور های مسافرتی رو به رو شده اید. فقط کافی است نگاهی به سایت های رزرو و خرید بلیط وسایل حمل و نقل بیندازید تا از زیادی میزان مسافرت ها به سراسر جهان شگفت زده شوید. این خبر خوبی است که مردم ما نیز همچنون سایر مردم دنیا به گشت و گذار و سفر کردن علاقه پیدا کرده اند. هر چند که سفر کردن به کم هزینگی گذشته نیست و این امر خانواده های ایرانی را دچار مشکل کرده است. هزینه بلیط هواپیما، محل اقامت، خورد و خوراک و بازدید از مکان های دیدنی بسیار زیاد است. برای پیدا کردن تور مناسب نیاز است چند نکته را بدانید. با ما باشید تا چند ترفند برای کم کردن هزینه های سفرتان به شما بیاموزیم.
تور لحظه آخر

آژانس هایی انتخاب کنید که مجری مستقیم تور هستند

معمولا رایج است که ایرانیانی که قصد سفر های خارجی دارند، از تور های مسافرتی استفاده کنند. چرا که این تور ها به جای آنان بلیط هواپیما را خریداری کرده و هتل را رزرو می نمایند. دیل این موضوع قیمت های ارزان تر و حضور راهنما در کنار مسافران است. اکثر مردم دلیل قیمت مناسب تر تور های مسافرتی را قرار دادی که با هتل ها و ایرلاین ها می بندند و تخفیفی که به صورت گسترده می گیرند، می دانند؛ در صورتی که این موضوع درست نیست. اغلب آژانس های مسافرتی، تور ها و بلیط هواپیما را از کارگزاران و مجری های مستقیم تور ها خریداری می کنند و در اصل نقش واسطه را دارند.مجریان مستقیم در اصل یک یا دو نفر یا سازمان هستند که کار برگزاری تور های مسافرتی را انجام می دهند. در نتیجه خرید تور از آن ها به مراتب ارزان تر تمام می شود.

تور های لحظه آخری را انتخاب کنید

تور لحظه آخری توری است که در کمترین فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار دارد. این بازه زمانی معمولا بین یک تا دو روز است. به دلیل عدم تکمیل ظرفیت رزرو شده توسط آژانس ها، این تور ها با 10% تا 50% تخفیف به فروش می رسند. این حالت معمولا برای کشور هایی که روادید نمی خواهند اتفاق می افتد که در راس آن ها ترکیه و بعد از آن مالزی، سریلانکا، بلاروس، گرجستان و . . . قرار دارند. با خالی ماندن ظرفیت، شرکت مسافرتی ضرر زیادی خواهد کرد به همین دلیل است که دیده شده حتی تا %70 تخفیف به فروش می رسند. این اتفاق معمولا در طول تعطیلات عید، تابستان یا تعطیلات رسمی طولانی بیشتر رخ می دهد چرا که به دلیل حجم انبوه مسافران، شرکت های آژانس مسافرتی اقدام به رزرو بخش عظیمی از هتل ها و بلیط های هواپیما می کنند و در صورتی که نتوانند تمام آن ها را بفروشند ضرری عظیم را متحمل خواهند شد.
انتخاب تور از سایت لحظه آخر

انتخاب تور از سایت لحظه آخر

یکی از راحت ترین راه ها برای پیدا کردن تور لحظه آخر مناسب وب سایت www.lahzeakhar.ir ، که به همین هدف ساخته شده است. هدف سازنگان لحظه آخر پیدا کردن بهترین تور ها و پیشنهاد آن ها به متقاضیان و مشتریان است. روش کار با این وب سایت بسیار ساده می باشد. شما ابتدا فرم عضویت در خبرنامه هر توری که مدنظرتان است را پر می کنید. سپس هر گاه توری که با نیاز های شما هماهنگ بود، در سایت گذاشته شد، توسط پیامک از این خبر مطلع خواهید شد. اما در نظر داشته باشید که قبل از بستن قرارداد چند مورد را برسی کنید. اولین آن ها کیفیت پرواز است که می توانید با خواند تالار های چت گوگل از آن اطلاع پیدا کنید. دومین مسئله برسی هتل یا مسافرخانه است. اینکه محل اقامت شما به کجا نزدیک است، کافی شاپ یا استخر دارد یا نه و از این قبیل چیز ها. دقت کنید که تعداد ستاره های یک هتل لزوما به کیفیت آن اشاره ندارد. نکته آخر برسی قرارداد است. آیا بیمه مسافرتی را تحت پوشش قرار می دهد؟ جابه جایی بین شهری را چطور؟ وعده های غذایی شامل آن می شود؟ بعد از برسی تمام این ها با خیال راحت قرارداد ببندید. پس منتظر چه هستید؟ خیلی زود موبایلتان را بردارید و در سایت لحظه آخر تور رویایی خود را پیدا کنید. سفری خاطره انگیز و دلچسب پیش روی شما است. از آن لذت ببرید.
image : Sunset in Burano Island, Venice, Italy Fabio Mangione unsplash.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.