ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شیطنت پسر بچه بازیگوش، باعث دعوای شدید بین دو خانواده شد!

شیطنت پسر بچه بازیگوش، باعث دعوای شدید بین دو خانواده شد!شیطنت بچه‌های مهمان هزینه میلیونی روی دست میزبان گذاشت و همین اتفاق باعث شد روابط دو خانواده تیره و تار شود. زمانی که مرد به همراه همسر و دو فرزندش وارد خانه باجناقش شد، نمی‌دانست با شیطنت پسر بازی گوشش دچار دردسر و پایش به دادگاه کشیده می‌شود. پدر خانواده درباره چگونگی این اتفاق گفت: شبی به همراه همسرم و فرزندانم راهی خانه باجناقم شدیم.

مدتی از حضورمان در خانه او نگذشته بود که یکی از پسرهایم دسته گل به آب داد و باعث شد تلویزیون گران قیمت باجناقم از روی دیوار به زمین سقوط کند. بعد از شنیدن صدا خودمان را به اتاق رساندیم و دیدیم کار از کار گذشته و تلویزیون شکسته است.

بعد از این اتفاق باجناقم به خاطر متحمل شدن خسارت زیاد به شدت عصبانی شد و شروع به ناسزاگویی کرد و پسرم را کتک زد. من که طاقت کتک خوردن پسرم را نداشتم وارد معرکه شدم و همین ماجرا باعث شد من و باجناقم درگیر شویم. بعد از کتک کاری من و باجناقم همسران مان نیز از خجالت هم در آمدند و دورهمی مان با دعوا به پایان رسید.

روز بعد از این ماجرا کار به شکایت کشیده و باجناقم به شدت مصر دریافت خسارت تلویزیون از من شد و الان نمی‌دانم در این گرانی و مشکلات اقتصادی چطور خسارت میلیونی او را پرداخت کنم؟ زندگی ام بابت این اتفاق و شیطنت فرزندانم دچار بحران شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.