ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هویج فروشی که میلیون تومان از حساب بانکی مردم دزدی می کرد بازداشت شد

هویج فروشی که میلیون تومان از حساب بانکی مردم دزدی می کرد بازداشت شدخبرگزاری صدا و سیما از چهارمحال و بختیاری گزارش داد:فرمانده انتظامی استان با اشاره به شکایت فردی که پس از خرید پنج کیلوگرم هویج 32 میلیون و 300 هزار تومان وجه از حسابش کسر شده بود، گفت: مشتریان از همه جا بی خبر پیامک برداشت وجه را مشاهده می کردند، اما اثری از برداشت کننده نمی یافتند.

سردار غلامزاده افزود: میوه فروشهای دوره گرد، با اسکن بارکد کارت بانکی خریداران حین فروش هویج و دریافت رمز کارت، امکان دخل و تصرف در حساب بانکی مشتریان را بدست می آوردند و ساعاتی بعد حساب بانکی مشتریان را خالی می کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس فتای استان، سرنخ این کلاهبرداری در چهارمحال و بختیاری و استان های مجاور را در کارتخوان فروشنده های دوره گرد هویج یافتند؛ فروشندگانی که با پول های بدست آمده، سکه و اشیاء گران قیمت می خریدند.

سردار غلامزاده گفت: دو متهم، یکی راننده وانت و دیگری، دانشجوی رشته فناوری اطلاعات است که این کلاهبرداری را در چندین استان انجام داده اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: پلیس فتای استان در دومین برداشت از کارت های مشتریان هم استانی موفق شد محل حضور کلاهبرداران در استان دیگری را شناسایی کند و آنها را به دام بیندازد.

سردار غلامزاده گفت: مالباختگان دام هویجی در استان های دیگر هم می توانند با مراجعه به پلیس فتای چهارمحال و بختیاری پیگیر اموالشان شوند.

وی افزود: مردم در موقع خرید، کارت بانکی و رمز آن را در اختیار فروشنده قرار ندهند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.