ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان

تصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمانبروز آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان چوبی در شهرک مسعودیه، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند. ساعت ۶:۳۲ صبح امروز در پی تماس یک کارگر تولیدی مبلمان با سامانه 125 و اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های ۷۸ و ۱۵، ۳۷ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه بالابر هیدرولیکی، تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی عازم شهرک مسعودیه، ده مسگر آباد، میدان چشمه شدند.تصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان
رضا مجریانی معاون منطقه ی ۸ عملیات که به همراه چند تن از روسای ایستگاه ها و افسر ایمنی در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: محل حادثه در انتهای کوچه ی بن بست با کاربری یک کارگاه چوب بری و نجاری به وسعت حدود ۴۰۰ متر مربع دیده می شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کارگاه از هر چهار طرف به ملک های مسکونی و کارگاه های مختلفی متصل بود دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از کسب اطلاعات از اولین کارگر خارج شده از کارگاه و اطمینان از خروج هر سه نفرشان از محل، عملیات خود را آغاز کردند و دست بکار شدند و از سه جهت و راه پشت بام با کشیدن لوله های آب پرفشار مشغول خاموش کردن و جلوگیری از سرایت آتش به اطراف شدند.
تصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمانتصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان
معاون منطقه 8 عملیات تصریح کرد: با توجه به قفل بودن درب اصلی کارگاه، آتش نشانان با بریدن قفل درب و رعایت تمام جوانب احتیاط، با آب موجود در لوله ها به داخل کارگاه حمله ور شدند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم زیاد آتش، وجود مواد اولیه ساخت مبل، ابر و اسفنج، بشکه ی تینر و حرارت بالای داخل کارگاه متاسفانه سقف آجری آن به یکباره مقاومت خود را از دست داد و به صورت نیمه آوار داخل کارگاه فرو ریخت که عملیات آتش نشانان را با مشکل مواجه می کرد.

مجریانی خاطرنشان کرد: سرانجام با تلاش حدود دو ساعت شعله های سرکش آتش، کنترل و مهار شد و آتش نشانان با تخلیه ی اجناس نیمه سوخته و مخزن تینر به لکه گیری محل مشغول شدند.

معاون عملیات منطقه ادامه داد:، آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات لازم و تحویل محل به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

بررسی علت وقوع این حادثه بر عهده ی کارشناس منطقه قرار گرفت.
تصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمانتصاویر آتش سوزی در یک کارگاه تولید مبلمان
منبع : پایگاه خبری 125 / عکس: سبحان حسن پور
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.