ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بلند قدترین مرد بریتانیا در 36 سالگی درگذشت

بلند قدترین مرد بریتانیا در 36 سالگی درگذشتآقای فینگلتن که در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی به عنوان بلندترین فرد بریتانیا انتخاب شد، بازیگر نقش هیولایی به نام "فیشر کینگ" در سریال دکتر هو هم بود.بلند قدترین مرد بریتانیا در 36 سالگی درگذشت
نیل فینگلتن درباره تصمیمش برای ورود به دنیای بازیگری پس از بازنشسته شدن از بسکتبال به دلیل مصدومیت گفت: "ده‌ها میلیون نفر در این مملکت زندگی می‌کنند و من بلند‌ترینشان هستم که مورد خیلی خاصی است. برای همین چرا از آن به عنوان امتیازی برای شناخته شدن استفاده نکنم، نه فقط برای بلند قد بودن که برای داشتن استعداد در بازیگری."

شماره کفش آقای فینگلتن ۵۰ و طول ساق پایش حدود یک متر بود. او در هنگام تولد بیش از ۶ کیلوگرم وزن داشت و در ۱۱ سالگی طول قامتش به ۲۱۳ سانتیمتر رسید.

درگذشت آقای فینگلتن با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. از جمله تام بلنکینساپ، نماینده مجلس بریتانیا در توییتر نوشت: "یک خبر ناراحت‌کننده در مورد آقای فینگلتن... فقط ۳۶ سالش بود، خیلی خیلی ناراحت‌کننده است."

گروه اشخاص بلند قد نیز با انتشار بیانیه‌ای در فیسبوک نوشت: "با تاسف متوجه شدیم که نیل فینگلتن، بلندترین بریتانیایی در روز شنبه درگذشت. با خانواده او همدردی می‌کنیم."

بلند قامت‌ترین انسان زنده سلطان کوزن از ترکیه است که ۲ متر و ۵۳ سانتیمتر قد دارد.
منبع : BBC - theguardian.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.