ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توییت وزیر ارتباطات، درباره کشف مزرعه بزرگ خشخاش جنجال به پا کرد

توییت وزیر ارتباطات، درباره کشف مزرعه بزرگ خشخاش جنجال به پا کردرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ایران به ادعای وزیر ارتباطات این کشور در مورد کشف یک مزرعه ۷۰ هکتاری خشخاش در رصد ماهواره‌ای واکنش نشان داده است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران دو روز پیش در توییتی نوشت "در پایش سطوح زیرکشت کشور توسط پژوهشگاه فضایی ایران، به مزرعه‌ای ۷۰ هکتاری در یکی از شهرهای کشور برخوردند که در آن #خشخاش کشت می‌شود."

شهر مورد نظر وزیر ارتباطات ایران اعلام نشده و فقط گفته شده این شهر در غرب ایران واقع است.

آقای آذری جهرمی گفته است خواهان چنین بررسی در همه شهرها انجام شده و افزوده "باز هم فناوری در خدمت #شفافیت، هر چند برخی نمی‌پسندند."

وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی مشخصا نگفته منظورش از "نپسندیدن" شفافیت چیست و خطابش با چه کسی است.

در واکنش، مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی ایران در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا گفته است "اشتباهی" در این میان صورت گرفته و "خبر اعلام شده دقیق یا صرفا" در مورد ایران نبوده است.

آقای زاهدیان گفته است اینکه ۷۰ هکتار مرزعه خشخاش در کشور باشد، "انگار پلیس خواب است، درحالی که ما اشراف اطلاعاتی خوبی داریم و چنین چیزی صحت ندارد."

اما آقای آذری جهرمی در توییت دیگری گزارش مربوط به مرزعه کشت خشخاش در ایران را "دقیق و با جزییات" خوانده و از رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر برای مشاهده این اطلاعات دعوت کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران گفته است احتمالا منطقه مشاهده شده مربوط به افغانستان است.

بخش عمده تریاک جهان در افغانستان تولید می‌شود که همسایه شرقی ایران است. ایران ۹۵۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد و مواد مخدر تولید شده در افغانستان عمدتا از طریق ایران به دیگر کشورها منتقل و بخشی از آن نیز در داخل ایران مصرف می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.