ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آمار مصرف جهانی گوشت / آمریکایی ها پر مصرف ترین، آفریقایی ها کم مصرف ترین مردم جهان هستند

آمار مصرف جهانی گوشت / آمریکایی ها پر مصرف ترین، آفریقایی ها کم مصرف ترین مردم جهان هستندبا نگاهی به آمار مصرف گوشت، به راحتی می‌توان فهمید که رفاه و ثروت در میزان مصرف گوشت در سراسر جهان تاثیر دارد. اولین آمار مربوط به مصرف جهانی گوشت، متعلق به سال ۲۰۱۳ می‌باشد که در آن ایالات متحده آمریکا و استرالیا در صدر مصرف کنندگان گوشت جهان قرار دارند.

پس از این دو کشور، نیوزیلند و آرژانتین با مصرف سالانه ۱۰۰ کیلوگرم در سال قرار گرفته بودند. میزان بالایی از مصرف گوشت در غرب و خصوصا در اروپای غربی است، به طوری که هر فرد سالانه نزدیک به ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم گوشت مصرف می‌کند.

در نقطه مقابل این وضعیت بسیاری از کشورهای فقیر دنیا، میزان مصرف گوشت‌شان بسیار پایین است. میزان متوسط مصرف گوشت در اتیوپی تنها ۷ کیلو، در رواندا ۸ کیلو و در نیجریه ۹ کیلو در سال است. این میزان ۱۰ برابر کمتر از میزان متوسط مصرف گوشت در کشورهای اروپایی است.

در کشورهایی که میزان درآمد پایین است، گوشت بعنوان یک کالای بسیار لوکس به شمار می‌رود.

آمار بالا نشانده دهنده میزان گوشت براساس مصرف سرانه است و شامل مقدار گوشت هدر رفته در خانه‌ها و یا در مغازه‌ها نمی‌شود. به طور طبیعی مردم مقدار کمتری از این آمار گوشت مصرف می‌کنند، اما با این همه، این آمار نزدیکترین آمار به واقعیت است.
منبع : BBC / تصویر اصلی : plantbasednews.org
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.