ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یک ایرانی بیشترین حقوق سالیانه شرکت‌های خصوصی جهان را دریافت می کند!

یک ایرانی بیشترین حقوق سالیانه شرکت‌های خصوصی جهان را دریافت می کند!آسوشیتد پرس نام ۱۰ تن از مدیران عامل شرکت‌های خصوصی جهان که بیشترین حقوق سالانه را دریافت می کنند، اعلام کرد که در صدر این لیست یک شهروند ایرانی آمریکایی قرار دارد.

دارا خسروشاهی مدیر عامل اکسپدیا با حقوق ۹۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار /6,458,800,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) در بالای جدول قرار گرفته است.یک ایرانی بیشترین حقوق سالانه شرکت‌های خصوصی جهان را دریافت می کند!
دارا خسروشاهی ۴۸ ساله و متولد تهران است. او در سال ۱۹۹۱ لیسانس مهندسی بیوالکتریک خود را از دانشگاه براون در ایالت رود آیلند اخذ کرد و از ۲۰۰۵ به عنوان مدیر شرکت اکسپیدیا فعالیت خود را آغاز کرد.
یک ایرانی بیشترین حقوق سالانه شرکت‌های خصوصی جهان را دریافت می کند!
او از خانوادهٔ متمول خسروشاهی که مالک چندین کارخانه تولید دارو همچون تولید دارو، تولی پرس و … در ایران بودند برخاسته است. پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ خانوادهٔ او به آمریکا مهاجرت کردند. از سال ۲۰۱۵ او در هیئت مدیرهٔ نیویورک تایمز کمپانی عضویت دارد.

او در سال ۱۹۹۱ لیسانس مهندسی بیوالکتریک خود را از دانشگاه براون گرفت. او از ۲۰۰۵ به عنوان مدیر شرکت اکسپدیا بزرگترین شرکت مسافرتی آنلاین جهان مشغول به کار است. این شرکت در سایه رهبری او فعالیتش را به ۶۰ کشور گسترش داده‌است.

اکسپدیا بزرگترین شرکت مسافرتی آنلاین جهان است که کاربران می توانند از طریق آن هتل و پرواز خود را رزرو کنند یا ماشین اجاره کنند و در مقصد شان خدماتی مثل تور مسافرتی خریداری کنند. شرکت اکسپدیا اکنون در بیش از یکصد کشور خدمات می دهد.

پس از خسروشاهی، ماریسامایر مدیر عامل یاهو با ۳۶ میلیون دلار حقوق قرار گرفته و علاوه بر او، دو زن دیگر نیز در فهرست پردرآمد ترین ها هستند.

لاول مک آدام مدیرعامل غول مخابراتی ورایزون با ۱۸ میلیون دلار حقوق در مقام هفتم جدول ۱۰ نفره قرار دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.