ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

ثروتمندترین مرد جهان، 2 میلیارد دلار از ثروتش را به بی‌خانمان‌ها اهدا می کند

ثروتمندترین مرد جهان، 2 میلیارد دلار از ثروتش را به بی‌خانمان‌ها اهدا می کندپولدارترین فرد جهان قصد دارد از طریق بنیاد خیریه‌ای که تأسیس کرده مبلغ دو میلیارد دلار به بی‌خانمان‌ها کمک کند و شبکه‌ای از مدارس جدید بسازد.

جف بزوس، مالک شرکت آمازون که با دارایی‌اش به ارزش ۱۶۴ میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شده، این خبر را روز جمعه ۲۳ شهریور در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.

منتقدان آقای بزوس تاکنون همواره او را به دلیل نبود مشارکت کافی در فعالیت‌های بشردوستانه شماتت کرده‌اند. برنی سندرز، سناتور آمریکایی از حزب دموکرات یکی از سرسخت‌ترین منتقدان جف بزوس است. او از شرایط نامساعد کاری برای کارکنان آمازون در انبارهای این شرکت به شدت انتقاد می‌کند.

آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس در شهر سیاتل واشنگتن تأسیس شد. این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز کرد. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی،بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنت دارد.
زندگینامه (بیوگرافی) جف بزوس (Jeff Bezos) مدیرعامل شرکت آمازون
منبع : reuters.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.