ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خوش شانس ترین آدم‌های جهان (۱۰ انسان خوش شانس جهان)

خوش شانس ترین آدم‌های جهان (۱۰ انسان خوش شانس جهان)خوش شانسی یکی از مفاهیمی است که برای توصیف افرادی که در زندگی‌شان با موقعیت‌های مثبت و مفید روبرو می‌شوند، استفاده می‌شود. بعضی از افراد به نظر می‌رسد که خوش شانسی را در خون داشته باشند و در شرایطی که برای دیگران ناامید کننده است، موفقیت و شادی را تجربه کنند. در اینجا ۱۰ تا از خوش شانس ترین آدم‌های جهان را برای شما معرفی می‌کنم:
333
تسوتوما یاماگوچی (Tsutomu Yamaguchi): تسوتوما یاماگوچی یک مهندس ژاپنی بود که تنها شخص رسماً شناخته شده است که از هر دو حمله هسته‌ای به هیروشیما و ناکازاکی در سال ۱۹۴۵ جان سالم به در برده است. او در سال ۲۰۱۰ در سن ۹۳ سالگی درگذشت. او یکی از ۱۶۵ نفری بود که در مستند Twice Bombed: The Legacy of Yamaguchi Tsutomu3 مصاحبه شدند و داستان زنده ماندن خود را از این تراژدی‌ها روایت کردند.
bill morgan
بیل مورگان (Bill Morgan): بیل مورگان یک مرد استرالیایی است که به خاطر خوش شانسی شگفت‌انگیزاش معروف شده است. او در سال ۱۹۹۹ در یک تصادف رانندگی به کما رفت و پس از ۱۲ روز بیدار شد. سپس او دو بار در قرعه‌کشی برنده شد و یک ماشین و ۲۵۰ هزار /16,750,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) دلار کسب کرد. او پول خود را برای خرید یک خانه و ازدواج با نامزدش صرف کرد.
جولیان کوپکه
جولیان کوپکه: جولیان کوپکه یک زن آلمانی است که در سال ۱۹۷۱ از سقوط هواپیمای LANSA Flight 508 در جنگل‌های آمازون جان سالم به در برد. او تنها بازمانده این حادثه بود و ۱۰ روز را در جنگل زنده ماند تا توسط چوب‌کشان محلی نجات یافت. او بعداً جانورشناس شد و در مورد تجربه‌اش کتاب و فیلمی منتشر کرد
Virginia Fike
ویرجینیا فایک (Virginia Fike) : کارشناسان برآورد کرده‌اند که شانس شما برای برنده شدن در لاتاری یک در ۱۷۵میلیون است. پس برنده شدن واقعا خوش‌شانسی می‌خواهد. اما ویرجینیا نه یک بار بلکه دو بار در قرعه‌کشی برنده شده است! در آوریل ۲۰۱۲، ویرجینیا فایک، اهل بری ویل واقع در ایالت ویرجینیا، دو بلیت بخت آزمایی به ارزش هر کدام یک میلیون دلار از فروشگاهی خرید. او شماره‌های قرعه‌کشی را بر اساس سالگرد ازدواج والدینش و سن آن‌ها در آن زمان انتخاب کرد. در نتیجه هنگامی که وی در بیمارستان در کنار مادر بیمار خود نشسته بود، از تلویزیون شنید که دو بلیت وی برنده شده اند.
Frano Selak
فران سلاک (Frano Selak متولد ۱۴ ژوئن 1929) مردی کروات است که به خوش شانسی شهرت دارد و اغلب او را به عنوان بدشانس‌ترین مرد جهان خطاب می‌کنند.

تجربیات نزدیک به مرگ سلاک در ژانویه ۱۹۶۲ آغاز شد، زمانی که او در یک تنگه سرد و بارانی سوار قطار بود و قطار از ریل خارج شد و در رودخانه سقوط کرد. در حالی که ۱۷ مسافر دیگر غرق شدند، فردی ناشناس سلاک را نجات داد. سلاک دچار شکستگی دست و سرمازدگی شد. سال بعد، هنگام اولین و تنها پروازش با هواپیما، او به دلیل نقص درب هواپیما و بازشدن آن به بیرون پرتاب شده و بر روی انبار کاه افتاد. سقوط هواپیما باعث کشته شدن ۱۹ نفر شد. سه سال پس از آن، در سال ۱۹۶۶، اتوبوسی که وی در آن سوار بود از جاده خارج شد و به داخل رودخانه رفت و چهار مسافر غرق شدند. سلاک با چند بریدگی و کبودی به ساحل شنا کرد.

در سال ۱۹۷۰ اتومبیل وی هنگام رانندگی آتش گرفت و او توانست قبل از منفجر شدن مخزن سوخت از آن خارج شود. سه سال بعد، در یک حادثه رانندگی دیگر، موتور ماشین او به دلیل مشکل پمپ سوخت با روغن داغ پر و باعث شعله‌ور شدن شعله‌های آتش از دریچه‌های هوا شد. در این حادثه موهای سلاک کاملاً سوخت، اما جز این صدمه ای ندید. در سال ۱۹۹۵، او در زاگرب با یک اتوبوس تصادف کرد، اما فقط جراحات جزئی برداشته است. در سال ۱۹۹۶ وی برای جلوگیری از برخورد شدید با کامیون سازمان ملل متحد در پیچ کوه، به سمت گاردریل تغییر مسیر داد؛ با بازشدن درب ماشین به بیرون رانده شد (کمربند ایمنی نداشت) توانست خود را به درختی آویزان نگه دارد و شاهد سقوط ماشین خود به یک تنگه ۹۰ متر (۳۰۰ فوت) شد.

در سال ۲۰۰۳، دو روز پس از ۷۳ سالگی، سلاک برنده قرعه کشیآی به ارزش ۹۰۰۰۰۰ یورو (۱٬۱۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار آمریکا) (۷۰۲٬۹۲۰ پوند) شد. با این برد، او برای پنجمین بار نیز ازدواج کرد. او با این پول دو خانه و یک قایق خرید. در سال ۲۰۱۰ پس از تصمیم به داشتن یک سبک زندگی صرفه جویانه تصمیم گرفت بیشتر پول باقیمانده را به اقوام و دوستانش بدهد.
خوان گینتر
خوان گینتر زنی اهل تگزاس بود که موفق شد در طول یک دهه ۴ بار برنده قرعه کشی لاتاری شود! این واقعیت که او یک استاد ریاضی با مدرک دکترای آمار از دانشگاه استنفورد بود منجر به گمانه‌زنی‌ها در این مورد شد که وی فرمولی پنهانی برای موفقیت دارد، اما اگر این موضوع حقیقت داشت منطقی بود که او بردهایش را پنهان سازد.
Maarten de Jonge
مارتین دی جونگ (Maarten de Jonge) : مارتین که از دوچرخه سواران حرفه‌ای آلمانی بود، بلیت هواپیما را برای پرواز با ایرلاین‌های مالزی رزرو کرده بود، اما در آخرین لحظات قبل از پرواز بلیت را کنسل کرد. همان هواپیما بعد از پرواز جایی در اقیانوس هند از رادار‌ها ناپدید و سقوط کرد!
James Harrison
جیمز هاریسون: یک مرد استرالیایی که با عنوان مردی با بازوی طلایی شناخته می شود. خون این مرد دارای آنتی‌بادی خاصی است که می‌تواند زندگی نوزادان با خون منفی را نجات دهد. او تا کنون بیش از ۱۰۰۰ بار خون اهدا کرده است و بیش از ۲ میلیون نوزاد را نجات داده است.
Steve Flaig
استیو فلیگ (Steve Flaig) : استیو بدون مادرش بزرگ شده بود و سال‌ها بود که در جست‌وجوی مادرش بود. بعد‌ها معلوم شد که او نام‌خانوادگی مادرش را به اشتباه جست‌وجو می‌کرده است. یک اتفاق و تصادف ساده باعث شد تا او مادرش را پیدا کند. استیو در یک فروشگاه زنجیره‌ای مشغول به کار شد و یک روز داستان خود را به صورت اتفاقی برای رئیس خود تعرف کرد. در نهایت معلوم شد که مادر استیو هم داستانی مشابه را برای رئیس تعریف کرده است و در شعبه دیگری از این فروشگاه مشغول به کار است. این اتفاق باعث شد تا این مادر و فرزند پس از بیش از بیست سال همدیگر را پیدا کنند.
Lena Paahlsson
لینا پالسون (Lena Paahlsson) حلقه ازدواجش را در حالی یافت که ۱۶ سال پیش در حال کاشت سبزیجات آن را در باغچه منزلش گم کرده بود. لنا حلقه‌اش را زمانی یافت که هویجی در درون حلقه رشد کرده بود و باعث شده بود تا حلقه دور این هویج گیر بیافتد و زمانی که او هویج را از زمین خارج کرد با شگفتی دید که حلقه‌ی گم شده خودش را یافته است.
منبع : photo by Denys Nevozhai unsplash.com - youtube.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.