ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

قیمت ساعت هوشمند گوگل به تومان چقدر است؟ (مشخصات پیکسل واچ)

قیمت ساعت هوشمند گوگل به تومان چقدر است؟ (مشخصات پیکسل واچ)شرکت گوگل اخیراً از چند محصول خود که شامل گوشی جدید پیکسل ۷ پرو و پیکسل ۷، پردازنده جدید تنسور و ساعت هوشمند خود با نام پیکسل واچ رونمایی کرد.

این اسمارت واچ شرکت گوگل برخلاف اپل واچ و ساعت‌های اندرویدی، مانند برخی مدل های شرکت سامسونگ از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد عرضه می شود. این ساعت هوشمند 41 میلی‌متری 1.2 اینچی که 12.3 میلی‌متر ضخامت دارد، به بندهای مختلف متصل می‌شود.
Google Pixel Watch

طراحی منحصر بفرد پیکسل واچ

طراحی ساعت هوشمند گوگل به گفته این شرکت، کریستال گنبدی است. طراحی که بسیار شبیه ساعت‌های کلاسیک قدیمی است. این ساعت از ۸۰ درصد فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

مشخصات ساعت هوشمند گوگل

وزن این ساعت ۳۲ گرم و روشنایی آن هزار نیت است. ساعت هوشمند گوگل دارای پردازنده اگزینوس ساخت سامسوسنگ به کد ۹۱۱۰ است و از دو گیگابایت رم و حافظه ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد.

این محصول مجهز به وای‌فای، بلوتوث، سنسور سنجش اکسيژن خون، اسپیکر و میکروفون است و تا عمق ۵۰ متری آب هم می‌تواند کار کند.

قیمت ساعت هوشمند گوگل

ساعت پیکسل را می‌توان با شارژ بدون سیسم شارژ کرد و با یک‌بار شارژ شدن تا ۲۴ ساعت می‌تواند کار کند. قیمت پایه این ساعت ۳۵۰ دلار /23,450,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.