ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ببر وحشی، مرد معتاد به ماریجوآنا را غافلگیر کرد

ببر وحشی، مرد معتاد به ماریجوآنا را غافلگیر کردمردی که برای پیداکردن یک مکان خلوت وارد خانه‌ای بدون سکنه در تگزاس شده بود تا با دوستانش ماریجوآنا بکشد با دیدن یک ببر وحشی غافلگیر شد. پلیس ابتدا گمان کرد این مرد دچار "توهم" شده اما اکنون تحقیقاتی برای یافتن صاحب این ببر شروع کرده است.

پلیس هیوستون تگزاس می‌گوید مردی روز گذشته (دوشنبه ۱۱ فوریه) به آنها تلفن کرده و مدعی شده که یک ببر دیده است اما افسر پاسخ‌دهنده به تلفن ابتدا گمان کرده که این مرد دچار توهم شده و از او پرسیده "چیزی زدی؟" و تنها پس از اصرار این مرد و گسیل کردن خودرو پلیس به محل دریافته که یک ببر واقعی در قفسی در پارکینگ یک خانه متروکه قرار داده شده بوده است.ببر وحشی، مرد معتاد به ماریجوآنا را غافلگیر کرد
پلیس می‌گوید چند بسته گوشت در نزدیکی ببر قرار داده شده بود اما نشانی از این که کسی در این خانه زندگی می‌کند یافت نشده است.

پلیس هیوستون گفته تحقیقاتی را برای شناسایی صاحب ببر و این که او چرا در این پارکینگ تنها رها شده بوده آغاز کرده است.

پلیس گفته "شهروند نگرانی" که متوجه این ببر شده ساکن آنجا نبوده بلکه تنها قصد داشته برای مصرف ماریجوآنا وارد این خانه متروکه شود.

در گفتگو با رسانه‌های محلی، پلیس قفس ببر را هم "فکسنی" ارزیابی کرده و گفته چفت و بست حسابی نداشته و ظاهرا تنها با یک پیچ گوشتی و سیم نایلونی محکم شده بوده.

ماموران گفته‌اند ببر به هنگام مراجعه تیم نجات آرام به نظر می‌رسیده اما ماموران برای انتقال او به خودرو ناچار شده اند او را بیهوش کنند.

این ببر اکنون به یک کلینیک حیوانات در نزدیکی تگزاس منتقل شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.