ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2 44mm

بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2 44mmساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm، یک ساعت فوق العاده شیک با قیمت مناسب است که از فروش خوبی نیز برخوردار است. در این صفحه از وب سایت فایندز قصد داریم به معرفی کامل این ساعت هوشمند بپردازیم. آیا ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm ارزش خرید دارد؟

مشخصات، معایب و مزایای ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm
بررسی محصول : ساعت مچی Galaxy Watch Active2‏ (44 میلی‌متری) با طراحی بی‌نقص و در عین حال ساده یکی از محبوب ترین اسمارت واچ های باکیفیت بازار است.

با بستن این ساعت مچی هوشمند روی دستتان که همانند یک همراه در لحظه توصیه‌های لازم را در مورد سبک زندگی و سلامتی به شما می‌دهد، همواره ارتباط را حفظ کنید. روی صفحه نمایش گسترده ی ساعتی که به فکر سلامتی و تندرستی شما است، اطلاعات دقیق‌تری درباره سلامتی خود دریافت کنید. Galaxy Watch Active2 در هنگام نیاز، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

samsung

مشخصات فنی

اندازه (صفحه نمایش اصلی) 1.4 اینچ (34.5 میلی‌متر)

نسخه بلوتوث: بلوتوث نسخه 5.0

NFC دارد

شتاب‌سنج،فشارسنج،حسگر ژیروسکوپ،حسگر ضربان حسگرها: قلب،حسگر نور

حجم ROM (گیگابایت) 4

سی پی یو : 1.15 گیگاهرتز

مهمترین ویژگی‌ها

ظاهر شیک و زیبا با وزنی سبک

قابلیت همگام سازی با گوشی های هوشمند

قابلیت های ورزشی و سلامتی متنوع

ضد آب، ضد ضربه و ضد گرد و غبار

امکانات ورزشی و سلامتی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active 2 دارای کاربری ورزشی نیز می باشد و می تواند در تمام فعالیت های ورزشی یار و کمک کار شما باشد و جالب این که این کار را به صورت هوشمندانه نیز انجام می دهد. به عنوان مثال در هنگام دویدن، در صورتی که متوقف شوید، با لرزش های خود به شما اعلام می کند که دیگر نمی دوید! گاهی نیز با تحلیل داده ها به شما پیشنهاد می کند که کمی به خود استراحت دهید!!

این گجت هوشمند از 39 حالت ورزشی پشتیبانی می کند که این حالت ها عمدتا مربوط به فعالیت های ورزشی هوازی از جمله پیاده روی، دویدن، دوچرخه سوای و شنا می باشند. گام شمار، شمارش ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط و فشارسنج حسگرهای تعبیه شده در گلکسی واچ اکتیو 2 می باشند.

سنسور ضربان قلب Samsung Galaxy Watch Active 2 در پشت آن تعبیه شده است و امکان اندازه گیری مداوم ضربان قلب و میزان استرس را نیز فراهم کرده است. همچنین امکان تعیین مقدار حداقل و حداکثر مجاز برای ضربان قلب توسط اپلیکیشن این ساعت هوشمند وجود دارد. این ساعت رصد مداوم ضربان قلب را با 8 فتودیود انجام می دهد. علاوه بر این سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) برای ارائه اعداد دقیق در مورد ضربان قلب در آن تعبیه شده است.

حالت پیمایش خواب نیز به صورت اتوماتیک فعال شده و وضعیت خواب شما را در ساعات مختلف در اختیار شما قرار می دهد. همچنین امکان شتاب سنجی با دقت اندازه گیری تا 32 گرم فشار را انجام می دهد.

در صورت تحرک کم، این ساعت به شما پیشنهاد ورزش می دهد. همچنین یکی از قابلیت های جالب ساعت این است که برخی از واچ فیس های آن به گونه ای طراحی شده اند که در صورت تحرک نداشتن، تغییر شکل داده و حس افسردگی را نمایش می دهند.

با استفاده از سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج نیز قابلیت محاسبه ارتفاع از سطح دریا و فشار هوای کنونی فراهم شده است و در صورت تغییرات فشار، هشدارهای لازم از طریق ساعت به شما داده می شود.

بررسی عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 دارای هسته پردازشی Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz با پردازنده دو هسته ای است. همچنین رم این ساعت 738 مگابایت و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت می باشد که البته 1.5 گیگابایت آن توسط سیستم عامل و اپلیکیشن های داخلی ساعت اشغال شده است اما از 2.5 گیگابایت باقی مانده می توانید برای ذخیره سازی فایل های مختلف استفاده کنید. تمامی این مشخصات سخت افزاری می تواند عملکرد روان و قابل قبولی را برای شما به ارمغان آورد.

در بخش نرم افزاری نیز سیستم عامل تایزن سامسونگ دارای رابط کاربری عالی با طراحی مناسب است اما بزرگترین مشکل آن تعداد کم اپلیکیشن های سازگار با آن در بازار می باشد. البته اپلیکیشن هایی که توسط خود سامسونگ برای این سیستم عامل منتشر شده است بسیار کاربردی هستند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 همانند بسیاری از ساعت های گذشته سامسونگ رابط کاربری جالب و خاصی دارد. در این ساعت شما امکان جا به جایی میان گزینه ها و اپلیکیشن های داخل ساعت از طریق طی کردن محیط ساعت توسط انگشت خود را دارید. البته تفاوتی که در این نسخه اعمال شده این است که این قابلیت از مکانیکی به لمسی ارتقا پیدا کرده است.

توضیحات استفاده صحیح از ساعت

1. موجود بودن مدل‌ها ممکن است برای هر کشور و شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

2. مدل‌های بند موجود ممکن است برای هر کشور متفاوت باشند.

3. ردیابی تناسب اندام در ساعت را می‌توان به‌طور مجزا استفاده کرد، اما پس از گذشت دوره زمانی خاصی، فقط بخشی از داده‌های ذخیره‌شده در ساعت را می‌توان نمایش داد. به‌منظور حفظ همه داده‌های ذخیره‌شده، جفت‌سازی با تلفن هوشمند توصیه می‌شود.

4. قابلیت «استرس» در همه کشورها به‌جز آنگولا، قبرس، الجزایر، کانادا و تایلند موجود است.

5. عملکرد مدیریت خواب / استرس در ساعت را می‌توان به‌طور مجزا استفاده کرد، اما پس از گذشت دوره زمانی خاصی، فقط بخشی از داده‌های ذخیره‌شده در ساعت را می‌توان نمایش داد. به‌منظور حفظ همه داده‌های ذخیره‌شده، جفت‌سازی با تلفن هوشمند توصیه می‌شود.

6. عملکرد پایش ضربان قلب در ساعت را می‌توان به‌طور مجزا استفاده کرد، اما پس از گذشت دوره زمانی خاصی، فقط بخشی از داده‌های ذخیره‌شده در ساعت را می‌توان نمایش داد. به‌منظور حفظ همه داده‌های ذخیره‌شده، جفت‌سازی با تلفن هوشمند توصیه می‌شود.

7. عملکرد «کنترل‌کننده دوربین» با مدل‌های Galaxy S10، ‏S10+‎،‏ S10e،‏ S10 5G،‏ Note 10،‏ Note 10+‎، ‏Note 10 5G، ‏Note 10+ 5G، ‏Fold و Fold 5G سامسونگ سازگار است.

8. ممکن است با توجه به کشور، منطقه و نوع اتصال (LTE / بلوتوث) برنامه‌های موجود برای استفاده متفاوت باشند.

9. رابط کاربری احتمالاً تغییر خواهد کرد.

10. برنامه‌های مشاهده‌گر SNS، مترجم و کنترل‌کننده دوربین، قبل از استفاده نیاز به دانلود جداگانه دارند.

12. طول عمر واقعی باتری بسته به محیط شبکه، قابلیت‌ها و برنامه‌های مورد استفاده، تعداد دفعات برقراری تماس و ارسال و دریافت پیام، تعداد دفعات شارژ و بسیاری عوامل دیگر متفاوت است.

12. مطابق ارزیابی سامسونگ، عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای مصرف و سایر عوامل متفاوت باشد.

13. میزان مقاومت در برابر آب Galaxy Watch Active2 ‏50 متر است و تحت استاندارد ISO 22810:2010 قرار دارد. این ساعت مچی برای فعالیت‌های آبی پرفشار و غواصی مناسب نیست. اگر دستگاه یا دستان شما خیس باشند، باید قبل از استفاده از ساعت مچی آنها را کاملاً خشک کنید.

14. مطابق با استاندارد نظامی ایالات متحده آمریکا ‎(MIL-STD-810G)‎

15. در دسترس بودن برنامه‌ها برای Galaxy Watch Active2 ممکن است برای هر کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

compare مقایسه ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm با دیگر محصولات

مشخصات ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

مناسب براي : آقایان و خانم‌ها
نوع کاربري : ورزشی , رسمی
قطر قاب : 10.9ميلي‌متر
وزن : 26 گرم
ابعاد قاب : 44 × 44 × 10.9 ميلي‌متر
فرم صفحه : گرد
جنس شيشه : گوریلا گلس DX+
جنس بدنه : آلومینیوم + دارای بند فلورولاستومر (FKM)
جنس بند : لاستیکی
نوع قفل بند : سگکی ساده
صفحه نمايش لمسي : دارد
نوع صفحه نمايش اصلي : Super AMOLED
اندازه صفحه نمايش : 1.2اينچ
رزولوشن صفحه نمايش : 360 × 360
سيستم عامل : تایزن
توضیحات سازگاری : سازگار با دستگاه‏‌های سامسونگی یا دیگر محصولات اندرویدی که از سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر بهره می‌برند و رم 1.5 گیگابایت به بالا دارند - سازگار با گوشی‌های موبایل Iphone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالا
پردازنده : Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz
ساير مشخصات سخت افزاري : Wi-Fi b/g/n بلوتوث نسخه 5.0 رم: 738 مگابایت حافظه داخلی: 4 گیگابایت
اتصالات : NFC , Bluetooth , Wi-Fi
حسگرها : شتاب سنج , ژیروسکوپ , سنجش نور محیط , شمارش ضربان قلب , فشارسنج
قابليت مکالمه : دارد
نوع باتري : قابل تعویض
ظرفيت باتري : 247 ميلي‌آمپرساعت
هشدار ها : پشتیبانی از شبکه‌های GPS: A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou 4 رصد ضربان قلب (با 8 فتودیود) سنسور الکتروکاردیوگرام دارای شتاب‌سنجی با دقت اندازه‎گیری تا 32 گرم فشار شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPC دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار استادراد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آب استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه قابلیت اتصال به گوشی و مکالمه از طریق بلوتوث
ویژگی ها : نمایشگر همیشه روشن دارای محافظ Corning Gorilla Glass DX+
EN : Samsung Galaxy Watch Active2 44mm Smart Watch
مزایا
+ نگهداری شارژ مناسب + کیفیت ساخت خوب + طراحی زیبا + شارژر مگنتی + حاشیه چرخان دیجیتالی + سنسور ضربان قلب + سبک با اسپیکر خوب
معایب
- عدم پشتیبانی از ecg و bloode pressure - حافظه نسبتا کم
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.5
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.2
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.9
بررسی نهایی
خوب
نتیجه آنالیز سیستم ما از این محصول : این محصول ویژگی های خوبی دارد و همچنین قیمت مناسبی دارد، برای خرید و انتخاب این محصول باید به مشخصات، خواسته های خودتان و توانایی های محصول دقت نمایید.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.