ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ارزانترین گوشی شیائومی + لیست 10 مدل ارزان قیمت

معرفی ارزانترین گوشی شیائومی + لیست 10 مدل ارزان قیمتموبایل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت ارزان قیمت ترین گوشی شرکت چینی شیایومی در بازار موبایل کشورمان در سال 2022 است. این گوشی که با دو رنگ سبز، خاکستری و آبی در بازار آنلاین ایران عرضه می شود همراه با گارانتی ۱۸ ماهه آریان گستر، نزدیک 2 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. مدلی که تقریبا دو سال از زمان عرضه آن در بازار می‌گذرد و با تمام قابلیت‌هایی که دارد، یک گوشی قدیمی به‌شمار می‌رود. در این صفحه قصد داریم به معرفی کامل این گوشی از بررسی قیمت تا مشخصات و نظرات خریداران آن بپردازیم، لطفاً با ما همراه باشید :

قیمت ردمی 9A حداقل دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. برخی از فروشنده‌های موبایل این رقم را بابت رمی 9A با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت دریافت می‌کنند و در سایر فروشگاه‌های اینترنتی ردمی 9A با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت نهایتا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. معمولا قیمت ردمی 9A با رنگ مشکی نسبت به سایر نسخه‌ها بیشتر است. طوری که در فروشگاه‌های اینترنتی معروف ردمی 9A مشکی را با فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، با رنگ خاکستری دو میلیون و 730 هزار تومان و با رنگ سبز می‌فروشند.

شیائومی، ردمی 9A را در دو نسخه دیگر یعنی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت، نیز معرفی کرد که الان همان نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایت را که به حافظه‌موقت چهارگیگابایت مجهز شده‌اند، نزدیک چهار میلیون تومان می‌فروشند. خرید ردمی 9A با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و حافظه‌موقت چهار گیگابایت هم بین سه میلیون و ۲۰۰ تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بودجه لازم دارد.

ردمی 9A حدود ۱۹۴ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۴.۹ در ۷۷ در ۹ میلیمتر است. صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی آن از نوع IPS LCD است و تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ نشان می‌دهد. ترکیبی که واقعا برای یک گوشی اقتصادی قابل قبول است و الان خیلی از مدل‌های پایین‌رده دیگر در برند شیائومی که گران‌تر از ردمی 9A فروخته می‌شوند، با همین مشخصات پا به بازار گذاشتند. در قسمت پشت گوشی شاهد تک‌لنز ۱۳ مگاپیکسلی و فلش LED هستیم و دوربین سلفی آن پنج مگاپیکسل است. تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک به زبان ساده نشان می‌دهد نباید از یک گوشی ۲.۵ میلیونی در بخش پردازنده انتظار زیادی داشته باشیم. مثل اغلب مدل‌های ارزان‌قیمت، شیائومی در طراحی ردمی 9A از قاب پلاستیکی استفاده کرده که البته جای اثرانگشت روی آن نمی‌ماند. ردمی 9A باهمه ایراد‌هایی که دارد، یک گوشی دو‌سیمکارت واقعی به‌حساب می‌آید و به اسلات اختصاصی میکرو SD مجهز شده است. نقطه قوت ردمی 9A را هم باید باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعت آن بدانیم. البته شارژر ۱۰ آمپری در بخش باتری تاحدودی ناامید‌کننده است و باعث می‌شود برای رسیدن ظرفیت باتری از صفر به ۱۰۰ درصد، تقریبا دو ساعت و نیم منتظر بمانیم.

مشخصات، معایب و مزایای گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت
بررسی محصول : Redmi 9C که یکی از گوشی های محبوب و ارزان قیمت بازار موبایل ایران می باشد، دارای یک نمایشگر LCD به قطر 6.53 اینچ است که رزولوشن آن +HD (معادل720× 1440 پیکسل) اعلام شده است. ناچ قطره آب در بالای نمایشگر و حاشیه‌های نسبتا زیاد، به خوبی در رندرهای منتشر شده، دیده می‌شود. چیپ‌ست جدید Helio G35 (محصول مدیاتک) در قلب این دیوایس قرار گرفته است. این تراشه 12 نانومتری مشتمل بر 8 هسته Cortex-A53 با حداکثر سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز بوده و واحد پردازش گرافیکی آن PowerVR GE8320 است. 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق میکرو اس‌دی) در این گوشی پیش‌بینی شده است.

دوربین گوشی

Redmi 9A 2GB RAM 32GB ROM Global Version Gray

یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین دیگر در پشت Redmi 9C به چشم می‌خورند که البته رزولوشن و نوع کارکرد دو دوربین دیگر هنوز مشخص نیست. در ناچ نمایشگر نیز، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار دارد. علی‌رغم اینکه Redmi 9C یک گوشی رده‌پایین محسوب می‌شود، باتری قدرتمندی دارد. ظرفیت این باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعت بوده و با شارژر 10 واتی شارژ می‌شود. ناگفته نماند، حسگر اثر انگشت در این گوشی، در پشت دستگاه جا دارد.

فرق Redmi 9C و 9A

بیشتر مشخصات Redmi 9C و 9A مشترکند و البته Redmi 9A در بعضی موارد مشخصات پایین‌تری دارد. به عنوان مثال، چیپ‌ست استفاده شده در این گوشی، Helio G25 (محصول مدیاتک) بوده که کمی ضعیف‌تر از Helio G35 است، زیرا با اینکه CPU آن از همان 8 هسته Cortex-A53 تشکیل شده، اما سرعت کلاک هسته‌های آن 2 گیگاهرتز است. مورد دیگر، مجموعه دوربین در Redmi 9A است که تنها از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت تشکیل شده و دوربین جلوی آن همان دوربین 5 مگاپیکسلی‌ست. همچنین، در Redmi 9A – بر خلاف Redmi 9C – حسگر اثر انگشت وجود ندارد. به غیر از مواردی که به آنها اشاره شد، مشخصاتی مثل نمایشگر، باتری، RAM و حافظه داخلی در Redmi 9A تفاوتی با Redmi 9C ندارد.

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت با دیگر محصولات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
سایز سیم کارت : سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد : 164.9x77x9 میلیمتر
وزن : 196 گرم
نوع پردازنده : تراشه MediaTek Helio G25 (12 nm) Chipset + پردازنده‌ی مرکزی Octa-core Cortex-A53 CPU
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي : 2.0 گيگاهرتز
حافظه داخلي : 32 گیگابایت
مقدار RAM رَم : 2 گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي : microSD استاندارد کارت حافظه eMMC 5.1
صفحه نمايش : IPS
اندازه : 6.53 اينچ
تراکم پيکسلي : 269 پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش : نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 81.1 درصد نسبت تصویر 20:9 + روشنایی 400 نیت
شبکه هاي ارتباطي : 4G , 3G , 2G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي : GPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو , OTG
بلوتوث : نسخه 5.0 A2DP, LE
فن‌آوري مکان‌يابي : A-GPS , GLONASS , Beidou|BDS
درگاه ارتباطي : microUSB v2.0
دوربين : 13 مگاپيکسل
فلش : LED
فيلمبرداري : رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين : دارای یک لنز با رزولوشن 13 مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر (Focal Length 28 mm)، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و فوکس PDAF قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت فوکوس لمسی ( Touch Focus)
دوربين سلفي : دارای یک لنز با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
سيستم عامل : Android 10
حس‌گرها : شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity)
مشخصات باتري : باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ با توان 10 وات
ساير قابليت‌ها : دارای رابط کاربری MIUI 12
اقلام همراه گوشي : دفترچه‌ راهنما , شارژر , کابل USB
پردازنده گرافیکی : PowerVR GE8320 GPU
ویژگی‌های خاص : فبلت
مزایا
+ پشتیبانی از شبکه 4G + گوشی پرفروش و محبوب بازار + قیمت مناسب + قابلیت فبلت شدن + صفحه نمایش باکیفیت ۶.۵۳ اینچی + دارای گارانتی ۱۸ ماهه + طراحی شیک و زیبا
معایب
- رم دو گیگابایت - دوربین متوسط
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.3
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.9
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.1
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.1
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.