ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی ارزان شیائومی برای سال ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی ارزان شیائومی برای سال ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟طبق اخبارهای منتشر شده در رسانه‌ها، شیائومی قصد دارد از یک گوشی ارزان قیمت به نام ردمی 13C رونمایی کند. این شرکت اخیرا در یک تصویر بخشی از مشخصات فنی این گوشی را منتشر کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی یک چنل یوتوبی اسپانیایی ویدئو آنباکسینگی (جعبه‌گشایی) از ردمی 13C را به اشتراک گذاشته که تمام جزئیات مربوط به طراحی، مشخصات فنی و جعبه فروش آن را فاش می‌کند.

در این ویدیو دیده می شود که، جعبه شیایومی ردمی 13C بسیار ساده است و هیچ مورد خاصی در آن وجود ندارد. در جعبه گوشی شیائومی نیز تنها خود دستگاه، کابل شارژ و آداپتور قرار دارد.
لیست ارزان قیمت ترین گوشی های شیائومی در بازار موبایل ایران

مشخصات فنی ردمی 13C

ردمی 13C به نمایشگر ۶٫۵۹ اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است. صفحه نمایش این گوشی از حاشیه‌های نسبتا زیادی برخوردار است که البته با توجه رده کاربری آن توجیه‌پذیر است. به علاوه، در نمایشگر ردمی 13C ناچ قطره‌ای قرار دارد. در این ویدئو، ردمی 13C را در سه رنگ آبی، سبز و مشکی مشاهده می‌کنیم. پنل پشتی دستگاه نیز از جنس پلاستیک است.
لیست بهترین گوشی ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی در بازار موبایل
پنل پشتی ردمی 13C همچنین میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که در دو ماژول دایره‌ای‌شکل قرار گرفته‌اند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

قلب تپنده ردمی 13C تراشه هلیو G85 برند مدیاتک است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای افزایش حافظه داخلی، شیائومی گوشی خود را به درگاه کارت حافظه مجهز کرده است. نرم‌افزار دستگاه نیز اندروید ۱۳ است. انرژی موردنیاز ردمی 13C باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که این گزارش تمام مشخصات فنی ردمی 13C به جز برچسب قیمتی آن را تایید می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی به زودی از ردمی 13C رونمایی کند و جزئیات مرتبط با قیمت و نحوه عرضه آن را در اختیار کاربران قرار دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.