ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

بررسی گوشی شیائومی ۱۲ تی (معایب و مزایای Xiaomi 12T)

بررسی گوشی شیائومی ۱۲ تی (معایب و مزایای Xiaomi 12T)گوشی 12 تی، یکی از بهترین اسمارتفون های میان رده شرکت شیائومی در بازار کشورمان می باشد، این گوشی که در سه رنگ سفید، آبی و مشکی و با گارانتی ۱۸ ماهه در بازار اینترنتی ایران عرضه می شود دارای دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش امولد می باشد. در این صفحه قصد داریم به معرفی کامل گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال بپردازیم، و ببینیم این گوشی چه معایب و مزایایی دارد؟ میزان رضایت خرید، مردم چقدر بوده و آیا ارزش خرید دارد یا خیر.

مشخصات، معایب و مزایای گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال
بررسی محصول : هر چند شیائومی12 تی که در ۴ اکتبر ۲۰۲۲ رونمایی شد، یک گوشی میان رده محسوب می شود، اما می توان آن را تقریبا به عنوان یک گوشی پرچم‌دار نیز حساب کرد. این گوشی که بین دو گوشی شیائومی 11 و نسخه 12 شیائومی قرار دارد، در دو نسخه 12 تی معمولی و 12 تی پرو به بازار عرضه شده است که بین این دو گوشی اختلاف قیمت 5 الی 6 میلیونی وجود دارد. این گوشی از نمای ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه 12 تی پرو ندارد.

طراحی گوشی

در نمای جلو این گوشی، صفحه نمایش تخت با یک حفره برای لنز دوربین سلفی قرار دارد با کناره های گوشی در قاب پشتی دارای خمیدگی هایی می باشد که باعث شده این گوشی خوب در دست قرار بگیرد. این گوشی ۲۰۲ گرم وزن دارد که 3 گرم کمتر از نسخه پرو می باشد. قابی که برای لنزهای دوربین در پشت دستگاه در نظر گرفته شده است، با 12 تی پرو متفاوت است و این تفاوت به دلیل دوربین به کار رفته در این دو گوشی می باشد. دوربین گوشی 12 تی پرو قدرت 200 مگاپیکسلی دارد و به همین دلیل دوربین از قاب کمی بیرون می آید، اما در این نسخه که دارای دوربین 108 مگاپیکسلی است، بیرون زدگی دوربین از قاب به چشم نمی خورد و کاملا همسان با قاب دوربین قرار گرفته است.

قاب پشتی این گوشی، شیشه ای است که در کنار فریم پلاستیکی حس سبکی در کنار شیکی را به کاربر القاء می کند که در برابر گوشی ها رقیب‌اش مانند گوشی های سامسونگ، از متریال بهتری برخوردار می باشد. طراحی گوشی در قاب پشتی بصورت مات است که اثر انگشت بروی بدنه باقی نمی ماند و تمیز شدن بدنه این گوشی بسیار راحت است.

صفحه نمایش گوشی چطور هست؟

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED این گوشی با ۴۴۶ پیکسل بر اینچ از شفافیت بسیار خوبی برخوردار روشنایی خیلی خوب است و در نور روز شما را اذیت نخواهد کرد. این صفحه نمایش که یک پنل 12 بیتی است که توانایی نمایش 64 میلیارد رنگ را دارد که به این معنی است که این صفحه نمایش قادر است گستره رنگی زیادی را به نمایش در بیاورد.

سنسور اثر انگشت این گوشی در داخل صفحه نمایش آن قرار گرفته است که بنظر جای مناسبی است و همچنین عملکرد بسیار سریعی دارد.

بررسی باتری گوشی

این گوشی دارای باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با قابلیت شارژ سریع با توان ۱۲۰ وات (شارژ ۰-۱۰۰% در ۱۹ دقیقه) است که خیلی لذت بخش است و شارژ آن دوام مناسبی دارد و می توانید یک روز کامل برای استفاده زیاد از شارژدهی این باتری لذت ببرید.

بلندگوهای گوشی

این گوشی دارای دو اسپیکر است، یکی در بالا و یکی در پایین گوشی، که کمی اسپیکرهای آن ضعیف تر از نسخه 12 تی پرو می باشند، اما این موضوع دلسرد کننده نیست و عملکرد اسپیکرها بسیار مناسب می باشند.

عملکرد سخت افزاری گوشی

چیپ‌ست این گوشی کاملاً متفاوت با نسخه 12 تی پرو است، و در این گوشی به جای اسنپ دراگون از MediaTek Dimensity ۸۱۰۰-Ultra Chipset استفاده شده است که بصورت کلی می توانیم بگوییم عملکرد خوبی دارد و بهینه شده برای بازی و عکاسی نیز می باشد.

قیمت و روش خرید اینترنتی :
قیمت

compare مقایسه گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال با دیگر محصولات

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
سایز سیم کارت : سایز نانو 8.8 × 12.3
ابعاد : ۸.۶×۷۵.۹×۱۶۳.۱ میلیمتر
وزن : ۲۰۲ گرم
نوع پردازنده : MediaTek Dimensity ۸۱۰۰-Ultra Chipset - ۴x Cortex-A۷۸ + ۴x Cortex-A۵۵
فرکانس پردازنده‌ي مرکزي : ۲.۰ - ۲.۸۵ گيگاهرتز
حافظه داخلي : ۲۵۶ گیگابایت
مقدار RAM رَم : هشت گیگابایت
پشتيباني از کارت حافظه جانبي : فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمايش : AMOLED
اندازه : ۶.۶۷ اينچ
رزولوشن : ۱۲۲۰×۲۷۱۲
تراکم پيکسلي : ۴۴۶ پيکسل بر هر اينچ
ساير قابليت‌های صفحه نمایش : نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۶.۷ - صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت (شمع در متر مربع) دوربین اصلی قدرتمند پردازنده قدرتمند، نسبت تصویر ۲۰:۹ - Corning Gorilla Glass ۵
شبکه هاي ارتباطي : ۲G ۳G ۴G ۵G
فن‌آوري‌هاي ارتباطي : Infrared QZSS Wi-Fi بلوتوث
بلوتوث : ۵.۳
فن‌آوري مکان‌يابي : BDS GALILEO GLONASS
درگاه ارتباطي : USB Type-C ۲.۰
دوربين : ۱۰۸ مگاپيکسل
فلش : Dual LED Dual Tone
فيلمبرداري : رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@۳۰FPS) رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۶۰/۱۲۰/۲۴۰FPS)
ساير قابليت‌هاي دوربين : دارای دوربین سه‌گانه روی قاب پشتی | دوربین ۱۰۸+۸+۲ مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل، فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر، سایز سنسور ۱/۱.۶۷ اینچ (Sensor Size ۱/۱.۶۷)، دریچه‌ی دیافراگم f/۱.۷، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۶۴ میکرومتر (۰.۶۴µm Pixel Size)، فوکس PDAF و لرزشگیر اپتیکال OIS - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، سایز سنسور ۱/۴ اینچ (Sensor Size ۱/۴)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، زاویه دید ۱۲۰ درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size) - دوربین سوم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۴ قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
دوربين سلفي : دارای حسگری با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل از نوع عریض (wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/۲.۲، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size) و سایز سنسور ۱/۳.۴۷ اینچ (Sensor Size ۱/۳.۴۷) فیلمبرداری: رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰/۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@۳۰/۱۲۰FPS)
سيستم عامل : Android ۱۲
حس‌گرها : اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display) ژیروسکوپ (Gyro) شتاب‌سنج (Accelerometer) طیف رنگ (Color Spectrum) قطب‌نما (Compass) مجاورت (Proximity)
مشخصات باتري : باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۱۲۰ وات (شارژ ۰-۱۰۰% در ۱۹ دقیقه)
ساير قابليت‌ها : رابط کاربری MIUI ۱۳
اقلام همراه گوشي : دفترچه‌ راهنما شارژر کابل USB-C
پردازنده گرافیکی : Mali-G۶۱۰ MC۶ GPU
ویژگی‌های خاص : مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب بازی مناسب عکاسی مناسب عکاسی سلفی
مزایا
+ طراحی شیک و زیبا + پردازنده بهینه شده با عملکرد خوب + عملکرد عالی باتری و شارژر + عملکرد عالی سنسور اثر انگشت + Corning Gorilla Glass ۵ + پشتیبانی از ۵G
معایب
- عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی - قیمت زیاد - رم هشت گیگ - کیفیت معمولی دوربین سلفی - ضد آب نیست
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
4.1
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
4.4
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
4.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
4.2
بررسی نهایی
عالی
در آنالیز سیستم ما، این محصول، کالایی باکیفیت و انتخاب مناسبی برای خرید می باشد.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.