ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold4 چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومان

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold4 چه ویژگی هایی دارد؟ + قیمت به تومانزد فولد چهار، جدیدترین گوشی سامسونگ در سال 2022 است که به گفته تی‌ام رو، مدیر بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ، گوشی‌های تاشوی سامسونگ براساس فلسفه عدم محدودیت شکل گرفته‌اند تا فرصت‌هایی جدید با قابلیت شخصی‌سازی کامل در سخت‌افزار و رابط کاربری را فراهم کنند. این دستگاه‌های تاشوی جدید که در همکاری با شرکای جهانی ما خلق شده‌اند تجربه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که نیازهای فعال‌ترین و پویاترین کاربران ما را هم تأمین می‌کند.
Galaxy Z Fold4

گوشی بهینه شده برای شبکه های اجتماعی

سامسونگ اعلام کرده فیلم‌برداری بدون استفاده از دست یا عکس گرفتن با خم کردن گوشی از قابلیت‌های جدید این محصول است. این شرکت ادعا کرده است در همکاری با متا این محصول را برای اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک همگام سازی کرده است.

حالت نمای سریع از جمله قابلیت‌های جدید این محصول است. در این حالت کاربر می‌تواند بدون توقف به ذخیره فیلم بپردازد اما در همین حال از خود سلفی بگیرد یا به برخی کارهای همزمان دیگر بپردازد.

مشخصات فنی گلکسی زد فولد چهار

سیستم عامل گلکسی زد فولد چهار، اندروید ۱۲-ال است که برای استفاده از صفحه‌نمایش‌های بزرگ توسعه پیدا کرده است. سامسونگ اعلام کرده در این محصول سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و زوم ۳۰ برابری استفاده شده است و با بزرگتر شدن اندازه پیکسل، تا ۲۳ درصد امکان عکاسی در شب افزایش پیدا کرده است. در این محصول نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی و صفحه نمایش دوم ۶.۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی است. رم این دستگاه ۱۲ گیگابایت است در حالی که انتظار می‌رفت تا ۱۶ گیگابایت افزایش پیدا کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و دو دوربین سلفی دارد یکی زیر نمایشگر با سنسور چهار مگاپیکسلی و دیگری روی کاور دستگاه با سنسور ۱۰ مگاپیکسلی. در پنل پشتی شاهد استفاده از دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی هستیم.

در این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک بهره گرفته شده که در اکثر گوشی‌های پرچمدار اندرویدی از این محصول استفاده شده است.

قیمت گوشی سامسونگ جدید

این اسمارتفون جدید سامسونگ در نسخه پایه یعنی ارزانترین مدل، با قیمت هزار و ۷۹۹ دلار /120,600,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به بازار عرضه می شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.