ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاهش قیمت گوشی (بهترین زمان خرید گوشی فرا رسید!)

کاهش قیمت گوشی (بهترین زمان خرید گوشی فرا رسید!)قیمت گوشی برخلاف جریان قیمت دلار، در حال کاهش یافتن است و به نظر می رسد در آستانه عید نوروز، گوشی فروش‌ها به دنبال عیدی دادن به خریداران موبایل هستند.

بیشترین افت قیمت‌ها فعلا در گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ محسوس است و مثلا کاهش تقریبا سه میلیونی قیمت گلکسی A25 نسبت به اوایل دی‌ماه بیشتر از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند. از بین گوشی‌های جدید شیائومی، فروشنده‌ها تا الان به کاهش قیمت ردمی نوت 13 معمولی رضایت دادند اما اگر روند بازار به همین شکل باقی بماند، می‌توانیم در روز‌های باقی‌مانده سال منتظر خبر‌های بهتری باشیم.
گلکسی A05

کاهش قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی گلکسی A05

اگر به دنبال خرید جدید‌ترین گوشی اقتصادی سامسونگ هستید، اولین گزینه پیش روی شما گلکسی A05 است، که البته در بدو ورود به بازار موبایل حداقل پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

قیمت گلکسی A05 اما الان توسط فروشنده‌های موبایل برای نسخه ۶۴ گیگ حدود یک میلیون تومان پایین آمده و اگر کمی بیشتر در بازار وقت بگذارید، می‌توانید با بودجه‌ای نزدیک چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دنبال خرید گلکسی A05 بروید.

قیمت گلکسی A05 به‌این ترتیب نسبت به اوایل دی‌ماه که شاهد ورود آن به بازار بودیم بعد دو ماه و نیم حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرده است.

گلکسی A05 به‌عنوان یک گوشی اقتصادی به نمایشگر معمولی مثل PLS LCD مجهز شده و انصافا نباید از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل انتظار معجزه داشته باشیم.
A15

کاهش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی گلکسی A15

گلکسی A15 جزو میان‌رده‌های اقتصادی، اما گردن‌کلفت بازار موبایل است که در نقش جانشین مدل اسم‌ورسم‌داری مثل A14 پا به میدان گذاشته است.

گلکسی A15 اواخر دی‌ماه یعنی چند هفته بعد A05 به بازار آمد و آن زمان کف قیمت گلکسی A15 که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی دراختیار می‌گذارد، حول‌وحوش هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌شد.

قیمت گلکسی A15 نسخه ۱۲۸ گیگ با این حال در کمتر از دو ماه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آب رفته و الان می‌شود با بودجه‌ای نزدیک شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان روی آن دست گذاشت.

گلکسی A15 برخلاف A14 صاحب نمایشگری از نوع سوپر AMOLED است. از صدقه‌سر تراشه هلیو G۹۹ در بخش پردازنده پیشرفت محسوسی دارد، اما تفاوت فاحشی در مقایسه دوربین‌ها دیده نمی‌شود.

بهترین زمان خرید موبایل فرا رسیده است؟کاهش تقریبا سه میلیونی قیمت گلکسی A25 نسبت به اوایل دی‌ماه بیشتر از هر مدل اقتصادی و میان‌رده دیگری جلب توجه می‌کند
A25

سقوط قیمت گلکسی A25

گلکسی A25 دقیقا همزمان با A15 در بازار موجود شد و آن زمان فروشنده‌های موبایل حاضر به فروش آن با قیمتی زیر ۱۱ میلیون نبودند.

قیمت گلکسی A25 با این حال در ارزان‌ترین حالت ممکن یعنی نسخه‌ای که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و شش گیگابایت حافظه‌موقت، تا مرز ۹ میلیون پایین آمده و یکسری از فروشگاه‌های اینترنتی قیمت گلکسی A25 نسخه ۱۲۸+۶ را هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین کرده‌اند.

قیمت گلکسی A25 نسخه ۱۲۸ گیگ با این اوصاف در هفته‌های اخیر نزدیک دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین آمده و می‌تواند خبر خوبی برای خریداران گوشی‌های میان‌رده سامسونگ باشد.

گلکسی A25 در قدم اول به‌خاطر تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ اوضاع بهتری نسبت به A15 دارد. بهبود لنز اولتراواید تا حدود زیادی در بالا رفتن کیفیت دوربین اثر گذاشته و دست آخر می‌توانیم طراحی که سامسونگ برای A25 درنظر گرفته را برتری بعدی درقیاس با مدل‌های نسل قبلی بدانیم.
ردمی نوت 13

کاهش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی قیمت ردمی نوت 13

ردمی نوت 13 تنها عضوی است که از نسل جدید گوشی‌های ردمی نوت شیائومی در هفته‌های اخیر ارزان شده است. ردمی نوت 13 پرو و ردمی نوت 13 پرو پلاس هنوز هم با قیمت‌های غیرمنصفانه‌ای در بازار حضور دارند و این وسط فقط ردمی نوت 13 معمولی از زمان ورود به بازار حول‌وحوش یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارزان شده است.

قیمت ردمی نوت 13 نسخه ۱۲۸ گیگ که ارزان‌ترین نسخه این مدل به‌حساب می‌آید درحال حاضر به مرز ۹ میلیون تومان رسیده و امکان خرید ردمی نوت 13 نسخه ۱۲۸ گیگ از یکسری فروشنده‌ها با قیمتی نزدیک هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجود دارد.

ردمی نوت 13 معمولی اما اواسط بهمن که پا بازار گذاشت، به‌عنوان یک گوشی نوبرانه برچسب قیمت ۱۰ میلیونی داشت. مدلی که به‌عنوان جانشین ردمی نوت 12 روانه بازار شد که مورد دوم ظرف یک سال گذشته فروش خوبی را در بازار موبایل ایران تجربه کرده است. به‌خاطر تبدیل تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ به مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ شاهد پیشرفت ۴۰ درصدی در آیتم پردازنده ردمی نوت 13 هستیم.

ردمی نوت 13 از یک طرف دیگر به‌خاطر مجهز شدن به حسگر ۱۰۰ مگاپیکسل کیفیت بیشتری در بخش دوربین دارد، اما در آیتم نمایشگر همچنان با یک صفحه‌نمایش از جنس AMOLED طرف هستیم و تغییر شگرفی به‌چشم نمی‌خورد.
منبع : top photo by Jonas Leupe on unsplash
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.