ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید شیائومی ردمی برای گیمرها رونمایی شد! + قیمت و تصاویر

گوشی جدید شیائومی ردمی برای گیمرها رونمایی شد! + قیمت و تصاویرگوشی ردمی که مخصوص بازی طراحی شده است، با نام کامل ردمی K40 Gaming Edition رسماً رونمایی شد.
Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition
شیائومی ردمی کی40 گیمینگ ادیشن 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این گوشی همه نیازهای پایه‌ای که یک گوشی گیمینگ باید داشته باشد را برطرف می‌کند. نمایشگر این محصول، نرخ تجدید 120 هرتزی دارد و نرخ حساسیت به لمس در آن هم 480 هرتز است.
Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition
شیائومی ردمی کی40 گیمینگ ادیشن 10#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
دو دکمه فیزیکی در لبه سمت راست گوشی حاضر هستند که با یک مکانیزم سوییچ مانند، از بدنه بیرون می‌آیند و می‌توان در بازی‌ها از آن‌ها استفاده کرد. این صفحه نمایش اندازه 6.67 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل دارد و از نوع AMOLED هم هست. همچنین این پنل 10 بیتی است که یعنی توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را دارد. پشتیبانی از HDR10+ و پشتیبانی از تمام طیف رنگی DCI-P3 را هم به این پنل اضافه کنید تا با یکی از بهترین پنل‌های AMOLED در گوشی‌های امروزی روبرو باشیم.

باتری این گوشی هم، 5000 میلی‌آمپری است و می‌تواند در 42 دقیقه و به صورت کامل، به وسیله شارژر 67 قرار گرفته در بسته‌بندی گوشی، شارژ شود.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن با پردازنده 6 نانموتری دیمنسیتی 1200 همراه است که در کنار آن، 6 یا 8 یا حتی 12 گیگابایت حافظه رم حاضر خواهد بود. به طور کانفیگ‌های این گوشی شامل موارد 6/128، 8/128، 8/256، 12/128 و 12/256 گیگابایت برای رم و حافظه داخلی می‌شوند.

ردمی در این گوشی از ترکیب صفحات گرافین، گرافیت و صفحات حاوی بخار استفاده کرده تا بتواند این گوشی را بدون نیاز به فن، خنک کند.
Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition
شیائومی ردمی کی40 گیمینگ ادیشن 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
دوربین‌های این گوشی در بخش پشتی نیز شامل سه ماژول می‌شوند و یک فلش LED با ظاهری شبیه به آیکن فلش هم در کنار آن‌ها دیده می‌شود. برای دوربین اصلی، یک سنسور 64 مگاپیکسلی نیم اینچی درنظر گرفته شده است که با ترکیب هر 4 پیکسل در یک پیکسل، عکس‌های 16 مگاپیکسلی تحویل می‌دهد. در کنار این دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی التراوارد و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم حاضر هستند.

بلندگوهای استریو در این گوشی نیز توسط JBL تیون شده‌اند که یکی شامل بلندگوی اصلی در لبه پایینی گوشی است و دیگری شامل بلندگوی دوم در لبه بالایی این محصول. علاوه بر این بلندگوها، در ردمی K40 گیمینگ ادیشن شاهد پشتیبانی از Hi-Res Audio و Dolby Atmos هم هستیم.

قیمت مدل پایه این گوشی نیز حدود 310 دلار /20,770,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد بود. گران‌ترین نسخه این گوشی که رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خوهد داشت نیز حدود 420 دلار /28,140,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت‌گذاری شده تا در مجموع با یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار لقب بگیرد.
Xiaomi Redmi K40 Gaming Edition
شیائومی ردمی کی40 گیمینگ ادیشن 9#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
همجنین یک نسخه اختصاصی بروس‌ لی هم از این گوشی ساخته شده که در بخش پشتی از یک پنل زرد رنگ برخوردار است. لوازم جانبی این نسخه نیز در رنگ زرد خواهد و همچنین تنها کانفیگ در نظر گرفته شده برای نسخه بروس‌لی از گوشی گیمینگ ردمی، رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی خواهد داشت.
منبع : GSMArena.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.