ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوشی جدید وان پلاس هشت چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمت و عکس

گوشی جدید وان پلاس هشت چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمت و عکسپس از چندین ماه شایعه در جهان تکنولوژی بالاخره وان پلاس هشت معرفی شد. از این تلفن همراه به عنوان قاتل پرچمداران شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ و هواوی نام برده می‌شود، چرا که با وجود قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشابه، قیمت آن چند صد دلار کمتر است.

البته با معرفی آیفون اس‌ئی جدید کار کمی برای وان پلاس هشت سخت شده است؛ شاید اگر اپل از پردازنده آیفون‌های قدیمی‌تر خود مانند سنتی که در گذشته برای گوشی‌های میان‌رده‌اش داشت پیروی می‌کرد، داستان طور دیگری بود.

اما حالا آیفون از قوی‌ترین پردازنده موبایلی جهان در آیفون اس‌ئی استفاده کرده و قیمتش چند صد دلار کمتر از گوشی وان پلاس هشت است. این باعث می‌شود گروهی از کاربران به جای صفحه بزرگتر و داشتن چندین دوربین بخواهند سخت‌افزاری قوی‌تر و سیستم عامل بهتری داشته باشند.

البته اگر طرفدار سیستم عامل اندروید باشید همچنان وان پلاس هشت وسوسه‌کننده است.

در این تلفن همراه که در دو نسخه معمولی و پرو معرفی شده از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شده است این پردازنده قوی‌ترین پردازنده موبایلی در میان تلفن‌های اندرویدی است اما در کل قدرت کمتری نسبت به پردازنده آ۱۳ اپل دارد.
OnePlus 8
گوشی وان پلاس هشت
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
برای این گوشی که قیمت پایه آن ۷۰۰ دلار /46,900,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است رم هشت گیگابایت و برای نسخه پرو با قیمت هزار دلار /67,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) رم ۱۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

نسخه پرو چهار دوربین در پشت و نسخه معمولی سه دوربین در پشت دارد.
OnePlus 8 Pro
وان‌پلاس هشت پرو 7#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در نسخه پرو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور بزرگتر نسبت به باقی سنسورها، دوربین اصلی است. دوربین واید با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو با قابلیت زوم سه برابری و دوربین فیلتررنگ از دیگر دوربین‌های وان پلاس هشت پرو هستند.

در نسخه معمولی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین واید ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سوم با حسگر دو مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در هر دو نسخه مشابه است.

صفحه ‌نمایش وان پلاس پرو ۶.۷ اینچی و مدل معمولی ۶.۵ اینچی است.

حافظه داخلی در این گوشی‌ها بین ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت متغییر است و هر دو گوشی از فناوری فایو جی پشتیبانی می‌کنند.
منبع : oneplus.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.